Jump to content

Criminal Rating

Recommended Posts

Geplaatst:
Waarschijnlijk bedoel je de paardenrennen, ga als volgt te werk:

• Zorg ervoor dat je al ongeveer $10 miljoen hebt, dit is de maximale inzet bij de betting shop.
  • Save je game vlakbij een betting shop, het savehuis in Jefferson is vlakbij de betting shop onder de snelweg.
  • Zet alles in op een paard wat een 12/1 winkans heeft en racen maar.
  • Als je wint save je je game, als je verliest laad je je savegame opnieuw.
  • Gebruik, als je dat hebt, een gamepad met 'turbo' functie. Zo kan je heel snel $10 miljoen inzetten zonder dat je lamme vingers krijgt van het inzetten. De turbo functie zorgt dan dat je in 2 - 3 minuten al op $10 miljoen zit.

Succes.

Edit: Het exacte bedrag is trouwens $9.999.995, dit levert maximaal $119.999.936 op. Het maximale bedrag wat je kan halen in GTA: SA is $999.999.999, hiermee kan je een Criminal Rating halen van 200.000 (OG).

wat is de turbo functie? kheb daar nog nooit van gehoord en kzou het wel kunnen gebruiken:)

alvast bedankt!

Ik verlies de hele tijd =S

Geplaatst:
Ik verlies de hele tijd =S
Ja? Dus? Ga het snel weer proberen! In de tijd dat je hier nu wacht op een reactie, waarbij ik niet helemaal weet wat je nu verwacht, had je weer een nieuwe poging kunnen wagen. Er zijn geen trucjes o.i.d. waarbij het makkelijker wordt. Overigens zou het kunnen, maar ik heb daarvan geen onomstotelijk bewijs, dat je sneller wint als je meer 'geluk' (luck) hebt. Dus als je ze nog niet hebt ga je toch eerst de hoefijzers verzamelen; levert ook nog eens $100.000 op en dat zijn weer 20 punten. ^_^
Geplaatst:

1 keer gewonnen maar ik had maar 4mill.

Nu heb ik 58 ofzo :D

Maar ik heb een turbo knop om mijn toetsenbord maar het werkt niet.

Wat moet ik doen om het te laten werken ?

Geplaatst:

Lees dan eerst de handleiding van je toetsenbord om er achter te komen waar die toets voor bedoeld is. Ik ken jou toetsenbord toch niet :7 . Ik vraag me af of die dezelfde functie heeft als een turbo knop op een gamepad.

Geplaatst: (bewerkt)

Met de >100% checklist< kan je checken wat je nodig hebt voor de 100%.

Wat je ermee kan? Tja, ten eerste eeuwige roem! Ten tweede, als je daar de behoefte aan hebt, kan je opscheppen tegenover je vrienden dat je King of San Andreas bent, de hoogst haalbare criminele status. ^_^

Edit @ hieronder: Dat hangt helemaal van jezelf af, als jij eeuwige roem belangrijk vindt is het belangrijk, als jij het niet belangrijk vindt is het ... euhh ... niet belangrijk.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Lees gewoon het topic door, het zijn slechts 2 pagina's. :cab:

Edit: Merk op dat bij elke cheat er 10 punten afgaat.
Als je de cheat van health, armor en $100.000 (op de PC: HESOYAM) invoert, krijg je per keer 40 criminal rating punten.
Ja, logisch: je krijgt dan $250.000 / $5000 = 50 punten -10 (cheat) = 40.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...