Dwayne Forge Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ik ben mijn Card kwijt is er nog een mogelijkheid om te saven op iets anders dan een Memory card?? Ik wil Smackdown VS Raw 2008 opslaan. Mijn PS2 staat nu 4 dagen 24 uur aan ik weet niet hoeland dat ding het volhoud maar ik ben niet van plan om dat ding voor augustus uit te zetten Ik ben aan het oefenen voor de Smackdown Vs Raw 2009 toernooi en als ik win mag ik naar het buitenland de finale spelen met 3 andere nederlanders tegen de rest van de wereld. Dus nu train ik nog met 2008 maar als in Augustus 2009 uitkomt train ik daar op. Dus weet iemand een manier om nog te saven?? Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Niet mogelijk Je moet gewoon een nieuwe kopen.... Reageren
Think Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Niet mogelijk Je moet gewoon een nieuwe kopen.... Ja, nieuwe kopen, kost toch niet zo veel? Reageren
Jay; Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ja, nieuwe kopen, kost toch niet zo veel? De prijs van een gloednieuwe memorycard is verschillend. Een memorycard van bijvoorbeeld 16 MB kost ongeveer 15 euro maar kan oplopen tot de 20 euro. Een memorycard van bijvoorbeeld 64 MB kan 25 euro kosten maar kan oplopen tot de 30. In elke winkel is het anders en verschilt het per merk. Reageren
Rullez Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Taj iedereen zegt wel dat hij een nieuwe moet kopen, maar wat nou als hij een beetje krap bij kas zit. Als eerst geef ik de tip om in het weekend 1 dag alleen maar te zoeken. Dan nog af vragen heb ik hem mee genomen naar vriendne en die op bellen. Dan als je hem niet kan vindne kan ik je ook wle een 2e hands aanraden. Gewoon op Marktplaats.nl kopen en dan zelf op halen bij vertoning. Zo weet je zeker dat hij het doet als je hem koopt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.