Jump to content

ben hier nieuw en heb een vraag je over playboyx


Ren

Recommended Posts

k ik heb juist een nieuw mobieltje met camera en k heb een foto getrokken van ja eene persoon en daar na hebk hem in slaap gedaan en nu hebk geen persoonen op mijn radar of map staan voor andere missies wat moet ek doen ?

grts Ren ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan niemand bellen en ik zit al 2 dagen te gamen en rond te rijden verveel me al :)

maar tog thx voor de info

Had ik in het begin ook.

Gewoon één van je contacten opbellen en iets doen. Je zult merken dat je opeens een paar keer gebeld zal worden.

Link to comment
Delen op andere websites

k ik heb juist een nieuw mobieltje met camera en k heb een foto getrokken van ja eene persoon en daar na hebk hem in slaap gedaan en nu hebk geen persoonen op mijn radar of map staan voor andere missies wat moet ek doen ?

grts Ren ;)

Ehhmm... Je moet hem weer van "slaap" afhalen want dat zorgt dat de storyline stil ligt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet nadat je een foto hebt gemaakt die persoon (vijand van Playboy X) wel doden he. Loop je niet drie dagen rond in dezelfde missie zonder dat je je target van kant maakt? Lijkt me ook sterk want je kunt Niko dan niet laten slapen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...