Jump to content

lijst van stevies autos


scarfacegodfather

Recommended Posts

Ja, ik weet dat hij op die parkeerplaats onder 't station hoort te staan, en heb ook op de map gekeken die gepost is, maar hij staat er gewoon niet? Dus ik dacht dat ik misschien toch nog iets verkeerd zocht.

Hmm, vreemd, als het goed is, je pakt een voertuig die Stevie nodig heeft en je raakt hem kwijt/blaast hem op, dan respawned hij wel weer. Ik heb een keer die scooter gejat, ik kreeg gewoon het bericht dat dit het voertuig was dat Stevie wilde, naar de pay & spray gereden en toen ik in de garage kwam, was het niet het voertuig dat Stevie wilde, dus heb ik de scooter maar in zee gedumpt.

Toen heb ik een missie gedaan en ben weer naar dezelfde plek gereden en daar stond wel weer een nieuwe scooter en die accepteerde Stevie wel. Misschien eens proberen wat missies/afspraken/andere dingen te doen en een keer later weer te kijken.

Als het nog steeds niet lukt in de tussentijd en ik krijg het sms-je van Stevie dat k die auto moet jatten, zal ik hem wel meteen saven en ff extra goed opletten, alles beschrijven en mss foto's maken als dat lukt om het helemaal duidelijk te maken en dan kan ik telkens weer opnieuw vanaf die savegame terug gaan en die auto weer opnieuw jatten als het nodig is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...