Jump to content

Tweewielers gaan scheef


Sentasi

Recommended Posts

Hey allemaal,

Sinds een bepaalde missie trekken alle 2wielers naar links en dat is toch best vervelend.. :7

Het maakt ook niet uit of het een afgeragde of een verse is, alles trekt zo onwijs naar links, dat ik de joystickkie bijna helemaal naar recht moet duwen om rechtdoor te gaan :duh:

En heeeeeel zelden is het niet en rijd het spul gewoon goed

Hebben hier nog meer mensen last van of ben ik de enige? Met de search kon ik er niks over vinden..

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het pookje is 100% recht, het is ook alleen maar op 2wielers, en de bewegingssensor staat uit. (net nog ff gechecked:P)

Tis ook niet de camera stand, ze trekken gewoon echt naar links, en niet te zuinig ook.

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij gaan ze ook niet scheef wat ik wel k*t vind is dat je met sportive motors heel moeilijk de bocht doorkomt maargoed dat is persoonlijk denk ik...

en idd probeer eens wat mastala zei om je 2e controller te gebruiken mischien dat het helpt

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil niet veel zeggen maar hij heeft wel gelijk want het camara punt staat vol gericht op niko als je in een auto zit is ie nog steeds vol gericht op niko je moet maar is goed opletten op de auto en de camara dan zie je dat de auto eigenlijk scheef op het scherm staat ik had erin het begin veel last mee maar ben er nu wel aan gewend

Link to comment
Delen op andere websites

Druk op de besturingspookje zodat hij klikt, werkt dit niet, trek dan aan dat pookje zodat hij wel kan draaien maar wat stroever en druk hem er weer in, dit wil wel eens werken,(op de Xbox iedergeval wel)

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij gaan ze ook niet scheef wat ik wel k*t vind is dat je met sportive motors heel moeilijk de bocht doorkomt maargoed dat is persoonlijk denk ik...

en idd probeer eens wat mastala zei om je 2e controller te gebruiken mischien dat het helpt

Moet je is proberen om wat eerder te remmen voor een bocht dat scheelt een heel stuk

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij gaan ze ook niet scheef wat ik wel k*t vind is dat je met sportive motors heel moeilijk de bocht doorkomt maargoed dat is persoonlijk denk ik...

en idd probeer eens wat mastala zei om je 2e controller te gebruiken mischien dat het helpt

Moet je is proberen om wat eerder te remmen voor een bocht dat scheelt een heel stuk

zal ik proberen.. hoop dat het beter werkt want met choppers kan ik wel goed die bochten doorkomen maar met de snell motors nog niet echt.. gaat al wel beter als eerst :dans: :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...