Jump to content

Nummerplaat


ScarPacino

Recommended Posts

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    8

  • sweetsticks

    4

  • FerryN

    3

  • ScarPacino

    3

Alle nummerplaten van alle auto's zijn precies het zelfde er staat alleen Liberty City. En R* wou toch zo realistisch zijn :duh:

Volgensmij zijn de nummerplaten niet allemaal hetzelfde hoor... :N

Link to comment
Delen op andere websites

Alle nummerplaten van alle auto's zijn precies het zelfde er staat alleen Liberty City. En R* wou toch zo realistisch zijn :duh:

zo. inderdaad.... ja, nee. nu is het spel totaaaaaal niet realistisch meer hoor..

dingen zoals tol betalen op de brug, kleine details overal op straat, mensen die hun eigen leventje leiden, hotdogverkopers, etcetc... nee, valt allemaal weg... want de nummerplaten zijn hetzelfde....

Link to comment
Delen op andere websites

Alle nummerplaten van alle auto's zijn precies het zelfde er staat alleen Liberty City. En R* wou toch zo realistisch zijn :duh:

zo. inderdaad.... ja, nee. nu is het spel totaaaaaal niet realistisch meer hoor..

dingen zoals tol betalen op de brug, kleine details overal op straat, mensen die hun eigen leventje leiden, hotdogverkopers, etcetc... nee, valt allemaal weg... want de nummerplaten zijn hetzelfde....

Ik bespeur enige vorm van sarcasme :puh:

OT:

Hij is mijn nog niet opgevallen dat er alleen maar liberty city staat, heb je mss een screen van de nummerplaaten?

Link to comment
Delen op andere websites

OMG OMG OMG

NIET VERSCHILLENDE NUMMERPLATEN OMG OMG OMG

DIT IS ECHT EEN RAMP WEG MET AL DIE 10'en OP HET WEB WANT HET IS VOLKOMEN ONTERECHT

OMDAT ER GEEN, IK HERHAAL GEEN, VERSCHILLENDE NUMMERPLATEN IN HET SPEL ZITTEN

NJA MISS BEN IK GEWOON MAAR EEN MUGGENZIFTER, EN TEVENS DE ENIGE IN DE WERELD DIE HET OPVALT, MAARJA LEKKER BOEIE HET IS TOCH GEWOON KUT HET IS NIET REALISTISCH BLEGHHHH

Link to comment
Delen op andere websites

Alle nummerplaten van alle auto's zijn precies het zelfde er staat alleen Liberty City. En R* wou toch zo realistisch zijn :duh:

Klopt inderdaad, alle auto's hebben dezelfde nummerplaat.

Dit zal waarschijnlijk gedaan zijn omdat R* teveel werk zou gehad hebben om elk voertuig ook daadwerkelijk een eigen nummerplaat te geven. Dit komt ook omdat er geen specefiek aantal auto's in het spel zitten... Die blijven in princiepe oneindig lang komen... Vandaar allemaal dezelfde nummerplaten ;)

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik gisteren wat uurtjes gewoon rondgereden heb, merkte ik het ook dat elke nummerplaat identiek "Liberty City" is.

Het hindert me helemaal niet, maar toch had ik graag een echte nummerplaat gehad waardoor je kon zien van welk deel ze afkomstig waren. Zoals in Duitsland.

Link to comment
Delen op andere websites

OMG OMG OMG

NIET VERSCHILLENDE NUMMERPLATEN OMG OMG OMG

DIT IS ECHT EEN RAMP WEG MET AL DIE 10'en OP HET WEB WANT HET IS VOLKOMEN ONTERECHT

OMDAT ER GEEN, IK HERHAAL GEEN, VERSCHILLENDE NUMMERPLATEN IN HET SPEL ZITTEN

NJA MISS BEN IK GEWOON MAAR EEN MUGGENZIFTER, EN TEVENS DE ENIGE IN DE WERELD DIE HET OPVALT, MAARJA LEKKER BOEIE HET IS TOCH GEWOON KUT HET IS NIET REALISTISCH BLEGHHHH

:7

Link to comment
Delen op andere websites

OMG OMG OMG

NIET VERSCHILLENDE NUMMERPLATEN OMG OMG OMG

DIT IS ECHT EEN RAMP WEG MET AL DIE 10'en OP HET WEB WANT HET IS VOLKOMEN ONTERECHT

OMDAT ER GEEN, IK HERHAAL GEEN, VERSCHILLENDE NUMMERPLATEN IN HET SPEL ZITTEN

NJA MISS BEN IK GEWOON MAAR EEN MUGGENZIFTER, EN TEVENS DE ENIGE IN DE WERELD DIE HET OPVALT, MAARJA LEKKER BOEIE HET IS TOCH GEWOON KUT HET IS NIET REALISTISCH BLEGHHHH

:7

Inderdaad Kai, wat moet je daar nou op zeggen... :7

Rockstar zou hebben beloofd dat je in elk beeld dat je ziet niet twee dezelfde auto's zou zien. En mocht dit bijvoorbeeld via taxi's of politiewagens wél zo zijn, dan zouden de nummerplaten verschillend zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bespeur enige vorm van sarcasme :puh:

heh heh. beetje maar hoor .. :-)

Maargoed.

Om even ontopic te komen.

Als ze daadwerkelijk voor elke auto een ander nummerbord zouden regelen, en OOK nog eens een code waar hij vandaankomt zoals iemand hier voorstelde.... dan hebben ze alleen daar al een grote taak aan om te programmeren..

Ze moeten natuurlijk wel een grens trekken, anders komt het spel nooit af.

Ik neem aan dat ze een lijst hebben met belanmgrijke dingen, en die dan afwerken.

Kan me voorstellen dat "echte" nummerborden zo'n beetje onderaan de lijst staan. net voor de fiets zeg maar.

Van de miljoenen mensen die het spel koopt, zal er misschien een half % zich druk maken dat de nummerborden niet echt zijn. En den voor die paar duizend mensen gaan ze dus echt niet zo'n optie in het spel stoppen.

Ik geef u de volgende verklaring.

Liberty City heeft een ander systeem dan wij.

Ze gebruiken geen nummerborden. Da's zo 1900's.

Iedereen kan elke auto gebruiken die in de stad rondtuft.

Zolang je maar kan zien uit welke stad de auto komt. Dan is het goed.

Bekeuringen hoef je niet thuisgestuurd te krijgen want er staan niet eens flitspalen.

verzekeren hoeft ook niet, want als je schade hebt pak je gewoon een andere auto....

Zo. Dat probleem is ook weer opgelost.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...