ScarPacino Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Alle nummerplaten van alle auto's zijn precies het zelfde er staat alleen Liberty City. En R* wou toch zo realistisch zijn Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Alle nummerplaten van alle auto's zijn precies het zelfde er staat alleen Liberty City. En R* wou toch zo realistisch zijn Volgensmij zijn de nummerplaten niet allemaal hetzelfde hoor... Reageren
sweetsticks Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Alle nummerplaten van alle auto's zijn precies het zelfde er staat alleen Liberty City. En R* wou toch zo realistisch zijn zo. inderdaad.... ja, nee. nu is het spel totaaaaaal niet realistisch meer hoor.. dingen zoals tol betalen op de brug, kleine details overal op straat, mensen die hun eigen leventje leiden, hotdogverkopers, etcetc... nee, valt allemaal weg... want de nummerplaten zijn hetzelfde.... Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Alle nummerplaten van alle auto's zijn precies het zelfde er staat alleen Liberty City. En R* wou toch zo realistisch zijn zo. inderdaad.... ja, nee. nu is het spel totaaaaaal niet realistisch meer hoor.. dingen zoals tol betalen op de brug, kleine details overal op straat, mensen die hun eigen leventje leiden, hotdogverkopers, etcetc... nee, valt allemaal weg... want de nummerplaten zijn hetzelfde.... Ik bespeur enige vorm van sarcasme OT: Hij is mijn nog niet opgevallen dat er alleen maar liberty city staat, heb je mss een screen van de nummerplaaten? Reageren
hugootje Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 OMG OMG OMG NIET VERSCHILLENDE NUMMERPLATEN OMG OMG OMG DIT IS ECHT EEN RAMP WEG MET AL DIE 10'en OP HET WEB WANT HET IS VOLKOMEN ONTERECHT OMDAT ER GEEN, IK HERHAAL GEEN, VERSCHILLENDE NUMMERPLATEN IN HET SPEL ZITTEN NJA MISS BEN IK GEWOON MAAR EEN MUGGENZIFTER, EN TEVENS DE ENIGE IN DE WERELD DIE HET OPVALT, MAARJA LEKKER BOEIE HET IS TOCH GEWOON KUT HET IS NIET REALISTISCH BLEGHHHH Reageren
wtc Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) Alle nummerplaten van alle auto's zijn precies het zelfde er staat alleen Liberty City. En R* wou toch zo realistisch zijn Klopt inderdaad, alle auto's hebben dezelfde nummerplaat. Dit zal waarschijnlijk gedaan zijn omdat R* teveel werk zou gehad hebben om elk voertuig ook daadwerkelijk een eigen nummerplaat te geven. Dit komt ook omdat er geen specefiek aantal auto's in het spel zitten... Die blijven in princiepe oneindig lang komen... Vandaar allemaal dezelfde nummerplaten Bewerkt: 13 mei 2008 door wtc Reageren
ScarPacino Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Ik vind het niet zo heel erg, maar in de vorige GTA's waren er wat verschillen tussen de nummerplaten en nu niet meer. Reageren
gta-mike Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Toen ik gisteren wat uurtjes gewoon rondgereden heb, merkte ik het ook dat elke nummerplaat identiek "Liberty City" is. Het hindert me helemaal niet, maar toch had ik graag een echte nummerplaat gehad waardoor je kon zien van welk deel ze afkomstig waren. Zoals in Duitsland. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 OMG OMG OMGNIET VERSCHILLENDE NUMMERPLATEN OMG OMG OMG DIT IS ECHT EEN RAMP WEG MET AL DIE 10'en OP HET WEB WANT HET IS VOLKOMEN ONTERECHT OMDAT ER GEEN, IK HERHAAL GEEN, VERSCHILLENDE NUMMERPLATEN IN HET SPEL ZITTEN NJA MISS BEN IK GEWOON MAAR EEN MUGGENZIFTER, EN TEVENS DE ENIGE IN DE WERELD DIE HET OPVALT, MAARJA LEKKER BOEIE HET IS TOCH GEWOON KUT HET IS NIET REALISTISCH BLEGHHHH Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 OMG OMG OMGNIET VERSCHILLENDE NUMMERPLATEN OMG OMG OMG DIT IS ECHT EEN RAMP WEG MET AL DIE 10'en OP HET WEB WANT HET IS VOLKOMEN ONTERECHT OMDAT ER GEEN, IK HERHAAL GEEN, VERSCHILLENDE NUMMERPLATEN IN HET SPEL ZITTEN NJA MISS BEN IK GEWOON MAAR EEN MUGGENZIFTER, EN TEVENS DE ENIGE IN DE WERELD DIE HET OPVALT, MAARJA LEKKER BOEIE HET IS TOCH GEWOON KUT HET IS NIET REALISTISCH BLEGHHHH Inderdaad Kai, wat moet je daar nou op zeggen... Rockstar zou hebben beloofd dat je in elk beeld dat je ziet niet twee dezelfde auto's zou zien. En mocht dit bijvoorbeeld via taxi's of politiewagens wél zo zijn, dan zouden de nummerplaten verschillend zijn... Reageren
sweetsticks Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Ik bespeur enige vorm van sarcasme heh heh. beetje maar hoor .. :-) Maargoed. Om even ontopic te komen. Als ze daadwerkelijk voor elke auto een ander nummerbord zouden regelen, en OOK nog eens een code waar hij vandaankomt zoals iemand hier voorstelde.... dan hebben ze alleen daar al een grote taak aan om te programmeren.. Ze moeten natuurlijk wel een grens trekken, anders komt het spel nooit af. Ik neem aan dat ze een lijst hebben met belanmgrijke dingen, en die dan afwerken. Kan me voorstellen dat "echte" nummerborden zo'n beetje onderaan de lijst staan. net voor de fiets zeg maar. Van de miljoenen mensen die het spel koopt, zal er misschien een half % zich druk maken dat de nummerborden niet echt zijn. En den voor die paar duizend mensen gaan ze dus echt niet zo'n optie in het spel stoppen. Ik geef u de volgende verklaring. Liberty City heeft een ander systeem dan wij. Ze gebruiken geen nummerborden. Da's zo 1900's. Iedereen kan elke auto gebruiken die in de stad rondtuft. Zolang je maar kan zien uit welke stad de auto komt. Dan is het goed. Bekeuringen hoef je niet thuisgestuurd te krijgen want er staan niet eens flitspalen. verzekeren hoeft ook niet, want als je schade hebt pak je gewoon een andere auto.... Zo. Dat probleem is ook weer opgelost. Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Wat maken die nummerplaten nou uit, op het begin zag ik het al, en voor mij bleef het gewoon even realistisch Reageren
Think Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Kan me voorstellen dat "echte" nummerborden zo'n beetje onderaan de lijst staan. net voor de fiets zeg maar. Fiets vind ik wel "belangrijk" hoor, om hem zo onderaan te plaatsen Reageren
sweetsticks Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 ]Fiets vind ik wel "belangrijk" hoor, om hem zo onderaan te plaatsen helemaal met je eens. Ik vind de fiets ook belangrijk om onderaan te plaatsen :-) Reageren
freestyla Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) Klopt en daarom : http://www.ctrlaltdel-online.com/comic.php?d=20080512 en nog eentje extra : http://www.ctrlaltdel-online.com/comic.php?d=20080430 Bewerkt: 13 mei 2008 door freestyla Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.