Dj-GTA Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 ik vind t wel een beetj gezeiks maar R* kon toch ook gwn het nummerbord vast maken aant model zodat alleen de zelfde types auto's een identiek nummerbord hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 ik vind t wel een beetj gezeiks maar R* kon toch ook gwn het nummerbord vast maken aant model zodat alleen de zelfde types auto's een identiek nummerbord hebben? Of gewoon weer een domme combinatie zetten, inderdaad gebonden aan model, dat er dan op zijn minst het verschil is dat bovenop 't plaatje "Algonquin" ofzo staat :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 het zou wel realistisch zijn maar als we op alles moeten letten komen we niet verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 OMG OMG OMGNIET VERSCHILLENDE NUMMERPLATEN OMG OMG OMG DIT IS ECHT EEN RAMP WEG MET AL DIE 10'en OP HET WEB WANT HET IS VOLKOMEN ONTERECHT OMDAT ER GEEN, IK HERHAAL GEEN, VERSCHILLENDE NUMMERPLATEN IN HET SPEL ZITTEN NJA MISS BEN IK GEWOON MAAR EEN MUGGENZIFTER, EN TEVENS DE ENIGE IN DE WERELD DIE HET OPVALT, MAARJA LEKKER BOEIE HET IS TOCH GEWOON KUT HET IS NIET REALISTISCH BLEGHHHH doe eens even normaal man je overdrijft het maakt toch niet uit je gaat er niet van dood hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 OMG OMG OMGNIET VERSCHILLENDE NUMMERPLATEN OMG OMG OMG DIT IS ECHT EEN RAMP WEG MET AL DIE 10'en OP HET WEB WANT HET IS VOLKOMEN ONTERECHT OMDAT ER GEEN, IK HERHAAL GEEN, VERSCHILLENDE NUMMERPLATEN IN HET SPEL ZITTEN NJA MISS BEN IK GEWOON MAAR EEN MUGGENZIFTER, EN TEVENS DE ENIGE IN DE WERELD DIE HET OPVALT, MAARJA LEKKER BOEIE HET IS TOCH GEWOON KUT HET IS NIET REALISTISCH BLEGHHHH doe eens even normaal man je overdrijft het maakt toch niet uit je gaat er niet van dood hoor Ken je het woord Sarcasme? Zoniet, dan al ik je even helpen: sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 OMG OMG OMGNIET VERSCHILLENDE NUMMERPLATEN OMG OMG OMG DIT IS ECHT EEN RAMP WEG MET AL DIE 10'en OP HET WEB WANT HET IS VOLKOMEN ONTERECHT OMDAT ER GEEN, IK HERHAAL GEEN, VERSCHILLENDE NUMMERPLATEN IN HET SPEL ZITTEN NJA MISS BEN IK GEWOON MAAR EEN MUGGENZIFTER, EN TEVENS DE ENIGE IN DE WERELD DIE HET OPVALT, MAARJA LEKKER BOEIE HET IS TOCH GEWOON KUT HET IS NIET REALISTISCH BLEGHHHH doe eens even normaal man je overdrijft het maakt toch niet uit je gaat er niet van dood hoor Ken je het woord Sarcasme? Zoniet, dan al ik je even helpen: sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot Iets zeggen terwijl het als een grap word bedoelt of niet gemeend word. Sarcasme, handig en soms leuk, maar voor de mensen die geen sarcasme kennen of gewoon totaal geen humor hebben, is het niet grappig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 OMG OMG OMGNIET VERSCHILLENDE NUMMERPLATEN OMG OMG OMG DIT IS ECHT EEN RAMP WEG MET AL DIE 10'en OP HET WEB WANT HET IS VOLKOMEN ONTERECHT OMDAT ER GEEN, IK HERHAAL GEEN, VERSCHILLENDE NUMMERPLATEN IN HET SPEL ZITTEN NJA MISS BEN IK GEWOON MAAR EEN MUGGENZIFTER, EN TEVENS DE ENIGE IN DE WERELD DIE HET OPVALT, MAARJA LEKKER BOEIE HET IS TOCH GEWOON KUT HET IS NIET REALISTISCH BLEGHHHH doe eens even normaal man je overdrijft het maakt toch niet uit je gaat er niet van dood hoor Ken je het woord Sarcasme? Zoniet, dan al ik je even helpen: sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot Iets zeggen terwijl het als een grap word bedoelt of niet gemeend word. Sarcasme, handig en soms leuk, maar voor de mensen die geen sarcasme kennen of gewoon totaal geen humor hebben, is het niet grappig. De meesten die het woord sarcasme niet kennen eindigen op hun 60e ook wel eens in een psychiatrische inrichting vanwege depressies xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 ik weet wel wat het woord sarcasme betekent maar hij moet gewoon normaal doen en wie zegt dat hij het sarcastisch bedoelde? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 ik weet wel wat het woord sarcasme betekent maar hij moet gewoon normaal doen en wie zegt dat hij het sarcastisch bedoelde? Geef toe: je moet wel heel erg gestoord zijn om zoiets te menen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 ik weet wel wat het woord sarcasme betekent maar hij moet gewoon normaal doen en wie zegt dat hij het sarcastisch bedoelde? Uit de reactie kan ik je vertellen dat je geen sarcasme hebt, of gewoon een gozer die alles letterlijk neemt. Als je echt sarcasme kent, weet je gewoon dat dat een sarcastische reactie was. Ontopic, Who cares? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVMASTAH Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 ik weet wel wat het woord sarcasme betekent maar hij moet gewoon normaal doen en wie zegt dat hij het sarcastisch bedoelde? Geef toe: je moet wel heel erg gestoord zijn om zoiets te menen? volgens mij zijn we allemaal een beetje gestoord hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 ik weet wel wat het woord sarcasme betekent maar hij moet gewoon normaal doen en wie zegt dat hij het sarcastisch bedoelde? Geef toe: je moet wel heel erg gestoord zijn om zoiets te menen? volgens mij zijn we allemaal een beetje gestoord hier Wacht even... Hier klopt iets niet, als iedereen hier gestoord is, en meerdere lui mij gestoord noemen, ben ik dus gestoord voor gestoorden, dus ben ik normaal? Ik moet echt afkicken met posten o.O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVMASTAH Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) ik weet wel wat het woord sarcasme betekent maar hij moet gewoon normaal doen en wie zegt dat hij het sarcastisch bedoelde? Geef toe: je moet wel heel erg gestoord zijn om zoiets te menen? volgens mij zijn we allemaal een beetje gestoord hier Wacht even... Hier klopt iets niet, als iedereen hier gestoord is, en meerdere lui mij gestoord noemen, ben ik dus gestoord voor gestoorden, dus ben ik normaal? Ik moet echt afkicken met posten o.O dat bedoel ik met gestoord enne: 3 paginas vol posten omdat een game geen identieke nummerplaten hebben? xD Bewerkt: 20 juli 2008 door GTAIVMASTAH Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 ik weet wel wat het woord sarcasme betekent maar hij moet gewoon normaal doen en wie zegt dat hij het sarcastisch bedoelde? Geef toe: je moet wel heel erg gestoord zijn om zoiets te menen? volgens mij zijn we allemaal een beetje gestoord hier Wacht even... Hier klopt iets niet, als iedereen hier gestoord is, en meerdere lui mij gestoord noemen, ben ik dus gestoord voor gestoorden, dus ben ik normaal? Ik moet echt afkicken met posten o.O dat bedoel ik met gestoord enne: 3 paginas vol posten omdat een game geen identieke nummerplaten hebben? xD De nummerplaten zijn juist wel identiek, allemaal "Liberty City" en dan in het klein "Liberty City State", hadden ze niet net zoals in GTA: SA alle nummerplaten anders kunnen maken? Zoals A1XT2 op de Ambulance, en O76TY op de Police Car, ik zeg maar wat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 ik weet wel wat het woord sarcasme betekent maar hij moet gewoon normaal doen en wie zegt dat hij het sarcastisch bedoelde? Geef toe: je moet wel heel erg gestoord zijn om zoiets te menen? volgens mij zijn we allemaal een beetje gestoord hier Wacht even... Hier klopt iets niet, als iedereen hier gestoord is, en meerdere lui mij gestoord noemen, ben ik dus gestoord voor gestoorden, dus ben ik normaal? Ik moet echt afkicken met posten o.O Eerder nog gestoorder dan de rest hier Alex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.