Jump to content

Wat te doen allemaal na de storyline missies?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Weet iemand nog wat je kan doen na de storyline missies?

En hoe kun je weer gaan daten met Katie nu Roman dood is?

Want steeds als ik dr bel neemt ze niet op. :?

En Michelle staat ook niet meer in mijn telefoonboek :?

En hoe en waar vind je de andere vriendinnen om mee te kunnen daten?

Ik kan niemand meer bellen want bij iedereen gaat het antwoord apparaat aan! :ch:

Behalve bij Littel Jakop maar die blijft maar zeggen ik ben druk bel me maar een andere keer terug!

Dus het is ineens heel saai na die storyline missies.

Wie kan mij helpen en deze vragen beantwoorden?

Alvast bedankt _O_

Bewerkt: door sjors12345

1) Je hebt genoeg leuke minigames om te spelen in de game, daarnaast is er ook nog een Multiplayer functie die via je telefoon bereikbaar is, ook kun je op het forum een eigen clan aanmaken of er 1 joinen om gezellig online te spelen, hiervoor is er een apart subforum die Hier te vinden is !

2) Je hoort nu nog gewoon met Katie te kunnen daten als je Roman hebt vermoord. Als het toch niet lukt kun je altijd nog naar een internet-cafe en daar kun je online daten, je hebt daar nog een online profiel op een dating site. _O_

3) Ik hoor van meer mensen dat het bellen niet helemaal klopt. Maar als je iets met iemand wilt doen moet je bij sommige mensen op andere manier bellen zo klik je eerst op hun naam bijv. Brucie, nu krijg je een hele lijst je kan dan klikken op Bowling, Drinking, Eating, Heli Ride, Show en de Strip Club. Deze opties zijn vaak beschikbaar bij de mensen bij wie je alle missies hebt gedaan, en aangezien je ze allemaal gedaan hebt zullen ze bij bijna allemaal beschikbaar zijn. :)

Ik hoop dat dit een beetje helpt. :) En dat GTA IV weer een stuk leuker word ! _O_

Bewerkt: door 2fast{0}

Bedankt voor de info _O_

Alleen ik zelf heb Roman niet vermoord maar dat kom toch door een bepaalde keuze ofzo? :?

En als je die keuze eenmaal hebt gemaakt wil Katie toch niet meer met je praten heb ik ergens gelezen.

er staat ook geen hartje meer op de map of iets anders waar ik heen kan om met haar te daten.

En michelle staat ook niet meer in het telefoonboek :?

Dus hoe zit dat precies?

Geplaatst:
GVD !!! zet spoilers neer :duh:

Hoezo? Het over wat er allemaal te doen valt na het uitspelen van de storyline, dan kan je er vanuit gaan dat er al dingen verklapt worden.

Geplaatst:

Nou dan moet je hier niet gaan lezen het is denk ik niet de bedoeling dat het hele forum onder de spoilers zit.

Geplaatst:

hij wou geen hulp hebben over storyline missies, dus dacht ik dat ie gewoon iets te doen wou hebben na de sotryline missies, dus niks dat iets te maken heeft met de storyline. inplaats daarvan wordt ik overdondert met spoilers van de storyline :duh:

Op de 1e plaats word en in principe niks verklapt.

En op de 2e plaats stel ik alleen een paar vragen.

Op de 3e plaats Dat Roman dood gaat hoeft helemaal niet zo te zijn hoor want dat ligt helemaal aan jou zelf! En met andere woorden dus niks verklapt. [/font]

En op de 4e plaats dat ik alleen vragen stel betekent dus dat wat hier staat dus helemaal niet hoeft te kloppen!

Maar weer ff ontopic: kan iemand dan nog even een antwoord hierop geven?

Alleen ik zelf heb Roman niet vermoord maar dat kom toch door een bepaalde keuze ofzo?

En als je die keuze eenmaal hebt gemaakt wil Katie toch niet meer met je praten heb ik ergens gelezen.

er staat ook geen hartje meer op de map of iets anders waar ik heen kan om met haar te daten.

En michelle staat ook niet meer in het telefoonboek

Dus hoe zit dat precies?

Geplaatst:
Bedankt voor de info _O_

Alleen ik zelf heb Roman niet vermoord maar dat kom toch door een bepaalde keuze ofzo? :?

En michelle staat ook niet meer in het telefoonboek :?

Dus hoe zit dat precies?

Ik ben nog niet zo ver in de storyline maar ik weet wel dat je mensen kan onmoeten vie het internet. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...