Sasuke Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 Wat vinden jullie van deze? Jij kan er ook wat van ! :huh: B)
Silverwing Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 Wat vinden jullie van deze? Woow die is gewoon weg prachtig hoor! :blink: Wat mooi!
Tim14 Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 Hier weer is de mijne, heb helaas niet echt een goede ingestuurd bij de contest merk ik :lol: Maar goed.. mischien komt er een 2de hier heb ik wat inelkaar geflanst weer.
Slimm Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 is die niet te hoog? Mijne staat onder mijn tekst
Slimm Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 Ik vind hem ook mee maar die kleurovergang is zo, zo, opeens heel anders zeg maar
Ironfist Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 (bewerkt) Ik vind hem ook mee maar die kleurovergang is zo, zo, opeens heel anders zeg maar dat vind ik juist het coole,het is...kunst :lol: Bewerkt: 23 maart 2005 door ironfist99
Slimm Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 Jep, ieder zijn smaak Om een sig trouwens heel "kunsterig" te maken kan je ook Brush Strokes aanzetten.. Dan lijkt het net een schilderij
Sasuke Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 Dat er een lijn in de sig zit vind ik niet zo mooi. Rate my sig !
Tim14 Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 Dat er een lijn in de sig zit vind ik niet zo mooi.Rate my sig ! Dat kwam omdat ik hem verkleind had.. als ie groot en verkant was geweest leek het een soort bol met wolken en vierkanten er in.. Jou Sig: 10 Erg mooie.. ik weet nog wel dat je net begon met photoshop.. Nu ben je een echte king.
Sasuke Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 Dat er een lijn in de sig zit vind ik niet zo mooi.Rate my sig ! Dat kwam omdat ik hem verkleind had.. als ie groot en verkant was geweest leek het een soort bol met wolken en vierkanten er in.. Jou Sig: 10 Erg mooie.. ik weet nog wel dat je net begon met photoshop.. Nu ben je een echte king. Mischien een tip : Blenden. Naar die tijd kijk ik liever niet terug, ik wist nog mijn eerste signature. :lol:
Ironfist Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 jouw sig? een 9.5 dat halve puntje gaat verloren omdat ie stopt met regenen om de zoveel tijd,want dat leek me leuker als ie bleef regenen :rolleyes:
Sasuke Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 jouw sig? een 9.5dat halve puntje gaat verloren omdat ie stopt met regenen om de zoveel tijd,want dat leek me leuker als ie bleef regenen :rolleyes: Vind het een leuke slow-motion effect ( zie je wel eens in MaxPayne als ze een character gaan laten zien ). Dus daarom dat stoppen van de regen met een flits erbij.
Recommended Posts