Sasuke Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 Ze zien er heel mooi uit. Ik wou dat ik dat kon Kwestie van brushen en brushen ! :rolleyes:
-Niels- Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 Ik vat echt helemaal niks van die brush. ik heb die ''tut'' van Lennert in Hayate zijn tut gelezen en gedaan, alleen vat er niks van. als ik dat doe, dan krijg ik: Zwarte strepen en niet het effect van Lennert <_<
Sasuke Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 Ik vat echt helemaal niks van die brush.ik heb die ''tut'' van Lennert in Hayate zijn tut gelezen en gedaan, alleen vat er niks van. als ik dat doe, dan krijg ik: Zwarte strepen en niet het effect van Lennert <_< "Google it". Of ik kan je wat brushes doorsturen op MSN, je moet ze downloaden.
X-TX Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 Misschien moeten jullie een team oprichten die zulke dingen maakt voor andere. Want ik zie steeds meer handtekening met tekst: "Wil je ook een handtekening? Mail me!", "Handtekening nodig? Check mijn profiel voor e-mail adres". Wat nou als al die mensen 1 groep vormen en iedereen doet dat waar die goed in is, dan krijg je vaak goeie resultaat.
Sasuke Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 Da's geregeld. :lol: Het heet dus "L&H Design". Ik heb wel een site , kunnen we dat de main site maken en daar mensen vragen voor requests. En PB natuurlijk.
X-TX Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 Da's geregeld. :lol: Het heet dus "L&H Design". Ik heb wel een site , kunnen we dat de main site maken en daar mensen vragen voor requests. En PB natuurlijk. Ik heb betaald hosting met 1gb aan webruimte, kan misschien wat meer regelen
Sasuke Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 (bewerkt) Deze heeft The Straight People Killer voor Lennert en mij gemaakt Bewerkt: 26 maart 2005 door Hayate X
Silverwing Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 Deze heeft The Straight People Killer voor Lennert en mij gemaakt Wel aparte sigs maar ze zijn wel goed. :lol:
Aloyz Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 Da's geregeld. :lol: Het heet dus "L&H Design". Ik heb wel een site , kunnen we dat de main site maken en daar mensen vragen voor requests. En PB natuurlijk. kan ik helpen om Sig's te maken? wat vinden jullie trouwens van mijn SIG?
Sasuke Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 Da's geregeld. :lol: Het heet dus "L&H Design". Ik heb wel een site , kunnen we dat de main site maken en daar mensen vragen voor requests. En PB natuurlijk. kan ik helpen om Sig's te maken? wat vinden jullie trouwens van mijn SIG? Het is LHR en we gaan niet meer members erbij zetten, dank.
Slimm Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 Ik heb een vraag.. Ik heb sinds kort photoshop en imageready. Maar jullie gebruiken ze beide voor een sig :wacko: Wat is imageready dan precies en moet je ze dan tegelijk aanzetten?
Lennert Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 (bewerkt) kan ik helpen om Sig's te maken?wat vinden jullie trouwens van mijn SIG? Je sig is wel mooi alleen die tekst past er niet zo goed bij. @Slimm: Ik gebruik alleen Photoshop, van ImageReady snap ik niets. Ik weet alleen dat je met ImageReady bewegende plaatjes kan maken. Bewerkt: 26 maart 2005 door Lennert
Sasuke Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 (bewerkt) Ik heb een vraag..Ik heb sinds kort photoshop en imageready. Maar jullie gebruiken ze beide voor een sig :wacko: Wat is imageready dan precies en moet je ze dan tegelijk aanzetten? Ik gebruik vaak Imageready. Dingen die je kunt doen : Effecten laten bewegen, voorbeeld : zandstormen, scan-effect Filmpjes in een signature zetten, voorbeeld : Kleine trailer van een film/game Namen intikken als PC style : Dan je letter voor letter Namen laten verdwijnen/opkomen Ik heb een vraag..Wat is imageready dan precies en moet je ze dan tegelijk aanzetten? Ja, hoeft niet ! Maar ik raad het je wel aan want het is zéér handig als je snel kan switchen en dan gelijk wijzigen. Bewerkt: 26 maart 2005 door Hayate X
Recommended Posts