Mathiz Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 een nieuwe die ik nu als sig heb heeft gta_badman gemaakt ie sig lijkt mij rond deze tijd niet zo slim om te plaatsen
The Godfather Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 wie joined mijn gang??? dit zijn de leden: Mazzeltje Romero Eclipse Hayate X Timos Mathiz GtA_bAdmAn
The Outlaw Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 wie joined mijn gang???dit zijn de leden: Mazzeltje Romero Eclipse Hayate X ah alsjeblieft laat het zo blijven, dan hebben we onze eigen subcultuur op het foum!, toch een soort van onderscheid!? Maar als andere ook wat van jou graantje willen meepikken? So be it!
Mathiz Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 (bewerkt) ik dacht dat lantyz er ook een had of vond hij hem niet zo leuk??? (lijkt me wel leuk je eigen gang op het forum) Bewerkt: 2 april 2005 door Mathiz
Sasuke Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 ik dacht dat lantyz er ook een had of vond hij hem niet zo leuk??? Was gewoon een 1 april grap daarom had hij 'm vast The Lantyz gemaakt ( nadat hij The Godfather had ) :lol: ... Wel fun dit, lijkt sprekend op een nieuwe titel.
The Godfather Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 ik had die voor lantyz gemaakt...als 1 april grapje. maar nu is er meer vraag naar
Lantyz Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 Ik vind personlijk dat The Godfather gisteren een bijzonder mooie sig had...
The Godfather Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 die van jou is te wit....en geen gladde randen
Timos Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2005 wie joined mijn gang???dit zijn de leden: Mazzeltje Romero Eclipse Hayate X Timos Mathiz Straks loopt het hele forum met: The [Naam] Gruw
Mathiz Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 (bewerkt) off topic: ik zie hier een godfather gang ontstaan met de leider the godfather on topic: ik post straks mijn eigen gemaakte sig want dat kan nu niet want ik zit op de verkeerde computer ik zal deze post editten EDIT: @ hayate x sorry dyslectie fout bij deze verbeterd EDIT: deze vind ik zelf niet zo mooi deze heb ik later verbeterd en toen werd hij deze Bewerkt: 3 april 2005 door Mathiz
Sasuke Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 (bewerkt) Nou nou, lijder ? :lol: Je bedoelt "leider" eh ? Vind het wel lol, straks komt iedereen nog met hun eigen GrandTheftAuto [naam] als nickname. Bewerkt: 2 april 2005 door Hayate X
Timos Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2005 Vind het wel lol, straks komt iedereen nog met hun eigen GrandTheftAuto [naam]. Die zin snap ik ff niet :wacko: Sig:
Slimm Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 Timos ik vind je sig best wel mooi alleen vind ik de border wat minder
Recommended Posts