Mathiz Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Dit is de mijne: aleen dat ene toutje bij de u aan de u vast maken en dan is hij perfect
Silverwing Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Dan probeer ik er toch maar een te maken: Is hem goed?
Mathiz Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Is hem goed? nee hij staat schuin gedrukt
Silverwing Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Is hem goed? nee hij staat schuin gedrukt Ik weet het best raar hij staat ook niet cursief.
Mathiz Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 (bewerkt) Ik weet het best raar hij staat ook niet cursief. wat dan :huh: ??? dat was bij jou zelfgemaakte The dragonmaster sig ook ik ga het ook proberen EDIT: Bewerkt: 6 april 2005 door Mathiz
Timos Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Dat is me eerste sig met Imageready
THUNDER Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 deze heb ik zelf gemaakt voor een vriendik gebruik hem zelf ook
Timos Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Ik heb een Signature gemaakt voor maarten Het resultaat:
Mathiz Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 (bewerkt) ik heb nu een anderre sig verwijderd... (spellingsfout) Bewerkt: 7 april 2005 door Mathiz
Roxx0rz Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 (bewerkt) Ik weet het best raar hij staat ook niet cursief. wat dan :huh: ??? dat was bij jou zelfgemaakte The dragonmaster sig ook ik ga het ook proberen EDIT: de letters staan een beetje heel erg dicht op elkaar, zoals bij de r en de m dan vindt ik toch die van dragon mooier Bewerkt: 6 april 2005 door BoMBeRMeN
Mathiz Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 de letters staan een beetje heel erg dicht op elkaar, zoals bij de r en de mdan vindt ik toch die van dragon mooier ja maar als ik ze zo typ dan is het niet anders maar ach het is jou eigen keus
Silverwing Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 (bewerkt) Ik heb een Signature gemaakt voor maarten Het resultaat: Ik vind hem best mooi maar dat kleur past niet echt van je tekst. Trek het je niet aan,hij is zo toch ook mooi! :lol: Bewerkt: 6 april 2005 door Dragonmaster
Roxx0rz Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 de letters staan een beetje heel erg dicht op elkaar, zoals bij de r en de mdan vindt ik toch die van dragon mooier ja maar als ik ze zo typ dan is het niet anders maar ach het is jou eigen keus sorry, ik probeerde alleen wat "verbeterpuntjes" te geven...
Timos Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2005 (bewerkt) Ik heb een Signature gemaakt voor maarten Het resultaat: Ik vind hem best mooi maar dat kleur past niet echt van je tekst. Trek het je niet aan,hij is zo toch ook mooi! :lol: LoL Helemaal niet op gelet Hier me verbetering: EDIT: Timos in PSP Bewerkt: 6 april 2005 door Timos
Recommended Posts