Kraay Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 wat je wel niet met paint en gif animator kunt doen willen jullie mij ook raten? niet telage punten hé want het is me eerste :lol:
bjorn13 Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 wat je wel niet met paint en gif animator kunt doen willen jullie mij ook raten? niet telage punten hé want het is me eerste :lol: :lol: ik geef ja 5.5/10 want het is een beetje leeg maar voor je eerste is hy wel goed
Kraay Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 (bewerkt) :lol: ik geef ja 5.5/10 want het is een beetje leeg maar voor je eerste is hy wel goed ja ik weet het <_< maar ik heb alleen paint dus dat is best moeilijk om er een plaatje achter te doen <_< maar ik zal het nog wel is een keer proberen Edit: nee, lukt me niet Bewerkt: 10 april 2005 door kraay
Kraay Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 wow :blink: 9.5/10 vindt hem zéér mooi zo bewegend had ik ook maar zo'n programma
-Niels- Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Photoshop is goed! er zijn trials te downloaden, sites weet ik niet moet je maar vragen
Wauzie Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Ja, Photoshop is egt kei fijn, daar heb deze ook mee gemaakt......de opbouw van deze sig is best simpel.......een paar brushes en effecten door elkaar gooien en je hebt een mooie signature....ik zou de trail downloaden
-Niels- Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Schijnt een bestand in de trial te zitten, als je die verwijdert heb je de full versie! Goed zoeken, en je hebt hem gratis
Timos Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Schijnt een bestand in de trial te zitten, als je die verwijdert heb je de full versie!Goed zoeken, en je hebt hem gratis Maar dat is Warez Request :nerd: :music:
-Niels- Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Schijnt een bestand in de trial te zitten, als je die verwijdert heb je de full versie!Goed zoeken, en je hebt hem gratis Maar dat is Warez Request :nerd: :music: Oh, maar ik had het hier al een keer eerder gelezen. Maar over die brushes, ik meng mooie bij mekaar, maar het resultaat valt me wat tegen. Heeft iemand nog sites voor Brushes? www.deviantart.com (ofzo) ken ik al. zijn er meer sites? want lennert heeft ook mooie brushes en de sig van timos ook! Alvast bedankt voor de info.
Timos Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Schijnt een bestand in de trial te zitten, als je die verwijdert heb je de full versie!Goed zoeken, en je hebt hem gratis Maar dat is Warez Request :nerd: :music: Oh, maar ik had het hier al een keer eerder gelezen. Maar over die brushes, ik meng mooie bij mekaar, maar het resultaat valt me wat tegen. Heeft iemand nog sites voor Brushes? www.deviantart.com (ofzo) ken ik al. zijn er meer sites? want lennert heeft ook mooie brushes en de sig van timos ook! Alvast bedankt voor de info. Ik haal ze daar allemaal vandaan hoor.. Ik neem gewoon een paas brushes.. Op de goede plek zetten. CTRL U en dan een mooi kleurtje + randje
-Niels- Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Schijnt een bestand in de trial te zitten, als je die verwijdert heb je de full versie!Goed zoeken, en je hebt hem gratis Maar dat is Warez Request :nerd: :music: Oh, maar ik had het hier al een keer eerder gelezen. Maar over die brushes, ik meng mooie bij mekaar, maar het resultaat valt me wat tegen. Heeft iemand nog sites voor Brushes? www.deviantart.com (ofzo) ken ik al. zijn er meer sites? want lennert heeft ook mooie brushes en de sig van timos ook! Alvast bedankt voor de info. Ik haal ze daar allemaal vandaan hoor.. Ik neem gewoon een paas brushes.. Op de goede plek zetten. CTRL U en dan een mooi kleurtje + randje Oke dan moet ik daar ff beter gaan kijken! Kun je de exacte link, van waar de brushes staan? Dan ga ik even bekijken ik nodig heb. Alvast bedankt, <-------- (nieuwe avatar!)
Timos Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Schijnt een bestand in de trial te zitten, als je die verwijdert heb je de full versie!Goed zoeken, en je hebt hem gratis Maar dat is Warez Request :nerd: :music: Oh, maar ik had het hier al een keer eerder gelezen. Maar over die brushes, ik meng mooie bij mekaar, maar het resultaat valt me wat tegen. Heeft iemand nog sites voor Brushes? www.deviantart.com (ofzo) ken ik al. zijn er meer sites? want lennert heeft ook mooie brushes en de sig van timos ook! Alvast bedankt voor de info. Ik haal ze daar allemaal vandaan hoor.. Ik neem gewoon een paas brushes.. Op de goede plek zetten. CTRL U en dan een mooi kleurtje + randje Oke dan moet ik daar ff beter gaan kijken! Kun je de exacte link, van waar de brushes staan? Dan ga ik even bekijken ik nodig heb. Alvast bedankt, <-------- (nieuwe avatar!) Ik kom er niet meer uit :wacko: Waar moet ik ook al weer zijn op de site.. Ik ben ff de kluts kwijt..
Vinewood Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 de link is brushes hier staan de brushes
Recommended Posts