Roxx0rz Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 gaaf, maar een beetje druk met die letters, 7\10
X-Zero Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 m'n nieuwste ik vind hem wel mooi rate please. :huh:
Timos Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2005 m'n nieuwste ik vind hem wel mooi rate please. :huh: Waar maak jij het mee? Ik vind hem wel een 7.6 waard..
Kraay Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 wou deze eerst bij sotw plaatsen maar die was al gesloten <_< dus zet ik hem hier maar neer: rate please? B)
Dennizzzz Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 wou deze eerst bij sotw plaatsen maar die was al gesloten <_< dus zet ik hem hier maar neer: rate please? B) Mooi 7,4 vind die brush van dat kaartje alleen niet mooi (heb ik zelf ook) Maar voor de rest is die mooi... Ik snap eigenlijk niet waarom mijn SOTW topic is gesloten vond het een goed idee...maar daar gaan we het hier maar niet over hebben..
Vinewood Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 (bewerkt) mijn sig voor contest en de sig om reclame te maken kraay@ 7/10 die brush(es) zijn simpel en die spin brush niet echt mooi beetje heel erg vol en kleuren konden beter Bewerkt: 17 april 2005 door vinewood
Sasuke Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 Liever geen reclame maken om te voten op jou, dat moeten de members zelf weten maargoed... @kraay : speciaal ... 6/10
Kraay Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 kraay@7/10 die brush(es) zijn simpel en die spin brush niet echt mooi beetje heel erg vol en kleuren konden beter ik weet niet waar ik brushes moet halen <_< die ik gebruik heb ik van iemand gekregen en ik heb het pas sinds vrijdag avond dus ik moet nog een beetje experimenteren en ik weet nog niet alle mogelijk heden
Vinewood Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 Liever geen reclame maken om te voten op jou, dat moeten de members zelf weten maargoed...@kraay : speciaal ... 6/10 heb reclame weg gehaalt hayate . 7.5 de achtergrond past niet bij de auto en tekst
dudedude Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 Wat vinden jullie van deze? ej WTF die foto's van die auto's heb ik gemaakt in san andreas waarom gebruik je mijn foto's :exclamation: :angry:
Roxx0rz Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 Wat vinden jullie van deze? ej WTF die foto's van die auto's heb ik gemaakt in san andreas waarom gebruik je mijn foto's :exclamation: :angry: die text, ik haal er eerder NME fighter uit....
X-Zero Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 Wat vinden jullie van deze? ej WTF die foto's van die auto's heb ik gemaakt in san andreas waarom gebruik je mijn foto's :exclamation: :angry: <_< heb je enig bewijs,sukkeltje,volgens mij kan jij geen fotos maken dus je lult
dudedude Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 (bewerkt) Wat vinden jullie van deze? ej WTF die foto's van die auto's heb ik gemaakt in san andreas waarom gebruik je mijn foto's :exclamation: :angry: <_< heb je enig bewijs,sukkeltje,volgens mij kan jij geen fotos maken dus je lult w8 jij maar strax zet ik ze erop en als je me dan nog niet gelooft kijk dan maar bij home made screens SUKKELTJE en nog een :ooolala: Bewerkt: 17 april 2005 door dudedude
Kraay Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 (bewerkt) ik heb er nou een met een nieuwe brush maar wel lekker simpel rate me @dudedude: waarom zou die van jou zijn hij kan zelf toch ook auto's tunen en met armax op zijn pc zetten <_< en als ze van jou zijn wat maakt het uit?? dan is het toch alleen maar reclame voor jou Bewerkt: 17 april 2005 door kraay
Recommended Posts