Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sasuke

124

• Timos

85

• .Maze.

57

• Silverwing

47

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
7.5

Nieuwe:

timos4deuren2em.gif

Raten :rolleyes: we nog?

8/10.

De lijnen lopen niet recht, van mekaar af, de 1 is iets naar achter, dat maakt het wat minder mooi!

Maar voor de rest top! :)

Geplaatst:

Die onderste is heel mooi maar als je 'm iets kleiner doet, een rand erom heen en mooie tekst erin is ie perfect :rolleyes:

Geplaatst:

Nice levi ( damn, we hebben veel talenten hier in Alkmaar :puh: ) !

10/10, mooie achtergrond, render past er precies op ! Can't complain B)

( Doe mee aan de volgende Signature Contest :puh: )

Geplaatst: (bewerkt)

driveandbling6pf.jpg

Wie kan deze nou niet mooi vinden, dit lijkt net een collectors item, een 10/10!!

Bewerkt: door Romero
Geplaatst: (bewerkt)

Hey GtaForumers ik d8 laat ik eens iets lolligs doen je mag raten als je wilt maar is gewoon als grap bedoelt deze signature ;)

Ik noem het The Looney's haha :puh:

s1qw.jpg

Dankje voor de reacties maar zet er aub boven welke sig je bedoelt aangezien ik er 2 heb gepost

Nomaals dubbel post per dag zla niet meer gebeuren.

Vriendelijke groet,

Levi_15 B)

Bewerkt: door Levi_15
Geplaatst:

ik weet je mag er maar 1 per week posten maar ik rate er nu 1, die van levi geef ik een 9 en rate mijn signature, gebruik m voor een mafiagame

Geplaatst:
ik weet je mag er maar 1 per week posten maar ik rate er nu 1, die van levi geef ik een 9 en rate mijn signature, gebruik m voor een mafiagame

Hey Tubs mooie sign hoor en heel overzichtelijk moet ook wel voor een maffia game ;)

Ik geef jou een 88/100!!!

Geplaatst:

Mooie sig alleen ik zie nog wat kleine foutjes links van het plaatje bij zijn schoudeer zit er nog een stukje zwart moet je effe weg gummen.

Je bent er eigenlijk te laat voor maar ja probeer er overheen te brushen.

81/100

Geplaatst:
Mooie sig alleen ik zie nog wat kleine foutjes links van het plaatje bij zijn schoudeer zit er nog een stukje zwart moet je effe weg gummen.

Je bent er eigenlijk te laat voor maar ja probeer er overheen te brushen.

81/100

Weet ik.. ik zag het ook net te laat... ik had hem gewoon even snel gemaakt vandaar... mar ik heb hem nog als psd dus ik kan hem nog verandere maar nu niet zoon zin in ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...