Trax Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 de beste die ik ooit op dit forum heb gezien! Ja, erm ... fijn ... Maar voegt dit iets toe aan het topic? Nee, ontopic dus!
Timos Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 (bewerkt) Hoe maak je die Layer eromheen ik krijg dat niet voor elkaar :o Zoek en vind.. Ja, erm ... fijn ...Maar voegt dit iets toe aan het topic? Nee, ontopic dus! Hij rate ze wel.. Dus het is wel een beetje Ontopic :rolleyes: Bewerkt: 7 mei 2005 door Timos
Trax Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Ja, erm ... fijn ...Maar voegt dit iets toe aan het topic? Nee, ontopic dus! Hij rate ze wel.. Dus het is wel een beetje Ontopic :rolleyes: Hij rate die hij al ge-rate heeft?
Renne Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Mooier ava dan die vorige 8,5/10 En de sig is ook prachtig : 9/10
Timos Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Ja, erm ... fijn ...Maar voegt dit iets toe aan het topic? Nee, ontopic dus! Hij rate ze wel.. Dus het is wel een beetje Ontopic :rolleyes: Hij rate die hij al ge-rate heeft? Uh.. Nou.. Ja eigenlijk wel.. In dat opzicht heb je gelijk. Maar hij zet ze gewoon nog even allemaal op een rijdje :rolleyes: Je heb gelijk [edit MClaw] Omfg.. Kappen nou en ga ontopic! :blink:
Renne Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Wil je aub nu verder te gaan met raten en sig's posten
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 (bewerkt) Ja, erm ... fijn ...Maar voegt dit iets toe aan het topic? Nee, ontopic dus! Hij rate ze wel.. Dus het is wel een beetje Ontopic :rolleyes: Hij rate die hij al ge-rate heeft? sommige heb ik wel gerate en sommige niet ik zet de beste op een rijtje voor de nieuwelingen dan hoeven ze het forum niet aftezoeken ik wil alleen maar helpen sorry dan 86/100 west side! oke thnx Timos <_< Wil je aub nu verder te gaan met raten en sig's posten ja daar hebben we iets aan post dan zelf eens iets <_< Bewerkt: 7 mei 2005 door Biohazard1990yakuza
Sasuke Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Had deze na aanvraag voor Esther gemaakt : Yuna is inderdaad leuke character. :rolleyes:
Arjen Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Leuk gemaakt Hayate, maar ze zijn wel allemaal hetzelfde in dat opzicht. Als je iets anders bedenkt daag je jezelf uit en maak je vanzelf leukere dingen en ontdek je ook meer. Nu zie ik jammer genoeg, alleen maar ontwerpen van jou die meestal hetzelfde zijn, hoofdje erin, brush erom heen, klaar is kees. 7.5/10 8/10 8/10
Sasuke Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Leuk gemaakt Hayate, maar ze zijn wel allemaal hetzelfde in dat opzicht. Als je iets anders bedenkt daag je jezelf uit en maak je vanzelf leukere dingen en ontdek je ook meer. Nu zie ik jammer genoeg, alleen maar ontwerpen van jou die meestal hetzelfde zijn, hoofdje erin, brush erom heen, klaar is kees. 7.5/10 8/10 8/10 Ik snap niet dat een sig verschillende "stylen" heeft. Noem jij dan even een tip op in m'n PB. Kan ik meer mee nl.
Tim14 Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Hier weer een nieuwe van mij, een doe maar net weer alsof je ogen wazig zijn <_<
Recommended Posts