Jump to content

Playbox X of Dwayne


Sojasaus

Recommended Posts

Vermoord je Playboy X:

Dan krijg je zijn huis als safehouse en wordt je bevriend met Dwayne. Dwayne kan er later voor zorgen (als je contact met met bóven de 70% zit), dat hij je gangmembers stuurt om bij gevechten te helpen.

Vermoord je Dwayne:

Niet zo'n heel slimme keuze, maar Playboy X wil niets meer met je te maken hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je Dwayne killed, krijg je veel meer geld, maar wil Playboy X je nooit meer zien en als je Playboy X omlegd, word Dwayne je vriend (en als je genoeg met hem afspreekt unlock je misschien wel de nuttigste special ability in de game, je kan hem in een missie bellen en hij stuurt twee homies naar je toe die ook helpen vechten in een missie). Daarnaast word het penthouse van Playboy X nu jou savehouse.

Opzich heb je helemaal niet zoveel aan het geld. Ook voor Xbox-spelers is het niet aan te raden, die de achievement willen halen van $500.000. Ik geef telkens wel geld uit aan eten, dates/afspraken en aan wapens (alleen degene die ik nodig heb), maar voor de rest niet en alsik wasted raak, reload ik een savegame. Op die manier heb ik nu 420.000, dus nog een paar missies/car thefts en die $500.000 zijn zonder veel problemen binnen. Daarna heb je toch weinig aan je geld. Je kan geen huizen of auto's kopen waarvoor veel geld interessant is.

Link to comment
Delen op andere websites

shit ik heb prongeluk dwayne gekilled

hoe doe je da per ongeluk. :schater:

zo.

had precies zelfde Sojasaus, schoot mis op playboy, en de kogel vloog door zijn raam naar het appartement van dwany :7 ...

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Als je Playboy X vermoordt heb je inderdaad meer voordelen. Overigens vond ik dat Playboy X veel te arrogant en stom dee tegen Niko (vooral in het laatste stuk), ik vond hem toen al een eikel. Nog dommer vind ik dat als je Dwayne vermoord dat hij dan niet meer iets van je wil weten omdat je The Ice Cold Killa bent terwijl hij zelf er voor gezorgd heeft!

Link to comment
Delen op andere websites

maakt het uit wie je uiteindelijk killt?

kan je bij beide gewoon 100% halen, of moet je dan X killen om dat te halen?

Je moet 1 van de 2 killen om de 100% te halen. Wie dat wordt, is uw keuze.

Maar ik zou toch gaan waar een X staat. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...