nick5556 Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 Ik denk dat samp officieel dood is gegaan :cry: We kunnen er niks meer aan doen, iets wat dood is komt niet meer terug Maar er is nog een beetje hoop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 Blijf hopen de 0.2.5 moet er komen! het kan altijd zijn dat het waar is maarja sa-mp is er nog we kunnen nog spelen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 ..... Als nou iedereen die dit leest de online handtekeningenactie tekent..... ==>> KLIK HIER <<== Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ymosky Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) Ik heb maar ff getekend. Heb hem zelf ook in mn handtekening gezet, en ook op andere forums Hopelijk kunnen we de zeer geachte mr. Kye tot andere gedachten brengen... Ik heb even een extra link gemaakt naar die petitie. www.redsamp.tk Misschien iets makkelijker voor reclame ermee te maken. groetjes Ymosky Bewerkt: 14 mei 2008 door Ymosky Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DunaX Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 Ik denk eerder aan een hack poging, was toen ook, iedereen ging er vanuit dat SAMP dood was enzo, en later bleek het hele zooitje gehackt te zijn. Kom op zeg, als een website zou stoppen, zou je het met stijl doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 Ze zijn dit jaar gewoon erg laat met hun 1 april grap. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick5556 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 Tja.. Maar ik blijf hopen, toen ik gister avond om 8 uur tekende was ik de 146e en nu staat de teller op 222 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simbad De Zeeman Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 (bewerkt) [09:05] <damospiderman> Sorry to tell you this but sa-mp is gone for good[09:06] <damospiderman> You can blame people like Sacky and GamerX [09:07] <damospiderman> Kye did rm on the whole sa-mp website [09:07] <damospiderman> and he has no backups [09:07] <damospiderman> So its really gone for good Kyeman (starter en hoofd ontwikkelaar van sa:mp) heeft ruzie gehad en was boos op mensen als GamerX en Sacky, hij beschuldigd ze ervan dat zij hem gehackt hebben (aanvallen op sa-mp servers hebben gedaan) en verboden dingen met zijn software hebben gedaan. Kyeman zegt ook dat ze zijn indentiteit bekend maakten op internet ofzo iets. En dat anderen video's over hem maakten en hem belachelijk maakten. Sacky en GamerX beschuldigden Kyeman ervan dat hij veel geld verdiende aan sa-mp en daarvan veel profiteerde. Al deze dingen zijn wel eens vaker verteld op het sa-mp forum maar mensen zijn toen direct verbannen van het sa-mp forum. en nu brak de pleuris uit. Kyeman zegt dat dat niet waar is en dat hij van dat geld de servers en website betaald. (master server / sa-mp website) Lees de hele flamewar hier (engels): http://www.gamerxserver.com/forum/index.php?topic=1027.0 Topic genaamd: Kyeman's 'Donations' Bewerkt: 15 mei 2008 door Simbad De Zeeman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick5556 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 [09:05] <damospiderman> Sorry to tell you this but sa-mp is gone for good[09:06] <damospiderman> You can blame people like Sacky and GamerX [09:07] <damospiderman> Kye did rm on the whole sa-mp website [09:07] <damospiderman> and he has no backups [09:07] <damospiderman> So its really gone for good Kyeman (starter en hoofd ontwikkelaar van sa:mp) heeft ruzie gehad en was boos op mensen als GamerX en Sacky, hij beschuldigd ze ervan dat zij hem gehackt hebben (aanvallen op sa-mp servers hebben gedaan) en verboden dingen met zijn software hebben gedaan. Kyeman zegt ook dat ze zijn indentiteit bekend maakten op internet ofzo iets. En dat anderen video's over hem maakten en hem belachelijk maakten. Sacky en GamerX beschuldigden Kyeman ervan dat hij veel geld verdiende aan sa-mp en daarvan veel profiteerde. Al deze dingen zijn wel eens vaker verteld op het sa-mp forum maar mensen zijn toen direct verbannen van het sa-mp forum. en nu brak de pleuris uit. Kyeman zegt dat dat niet waar is en dat hij van dat geld de servers en website betaald. (master server / sa-mp website) Lees de hele flamewar hier (engels): http://www.gamerxserver.com/forum/index.php?topic=1027.0 Topic genaamd: Kyeman's 'Donations' Laat het overgaan.. laat het overgaan.. laat het overgaan! SA-MP FOR EVA.. tenminste, als het terug komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ymosky Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 Ik heb dat topic "Keyman's Donations" gedeeltelijk doorgelezen, ben tot pagina 7 gekomen. En als ik hier nu zeg wat ik denk word ik ter plekke van het gtaforum geschopt Wordie daar fftjes aangevallen met een berg bull-shit. En daar doen dan de admins aldaar vrolijk aan mee, en dat forum is er dan omdat ze samp toch nog door willen spelen ondanks dat het officiele forum offline is, nou,,, lekker "supporters" hoor. En als zou kyeman er voor mijn part een miljoen aan verdienen,,, nou en Maargoed, ik vertrouw nog op mensen als Kyeman, Y-less, cmg4life enz enz. Als ze om donatie voor samp vragen ben ik de eerste..... Maar dan wil ik wel 0.2.5 hehehe En als er iemand goed engels kan, veeg ze daar op dat forum maar flink de pan uit en doe ze de groeten van me. Groetjes Ymosky, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ericbv Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 Ik heb dat topic "Keyman's Donations" gedeeltelijk doorgelezen, ben tot pagina 7 gekomen. En als ik hier nu zeg wat ik denk word ik ter plekke van het gtaforum geschopt Wordie daar fftjes aangevallen met een berg bull-shit. En daar doen dan de admins aldaar vrolijk aan mee, en dat forum is er dan omdat ze samp toch nog door willen spelen ondanks dat het officiele forum offline is, nou,,, lekker "supporters" hoor. En als zou kyeman er voor mijn part een miljoen aan verdienen,,, nou en Maargoed, ik vertrouw nog op mensen als Kyeman, Y-less, cmg4life enz enz. Als ze om donatie voor samp vragen ben ik de eerste..... Maar dan wil ik wel 0.2.5 hehehe En als er iemand goed engels kan, veeg ze daar op dat forum maar flink de pan uit en doe ze de groeten van me. Groetjes Ymosky, Geheel mee eens Hak ze in de pan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 Ik geloof echt niet dat hij er geld mee heeft verdient, hij heeft al zijn vrije tijd in het ontwikkelen van sa-mp gestopt en waarschijnlijk ook veel betaalt voor de servers enzo, hij heeft er eerder verlies heeft gedraaid. En als hij winst heeft gemaakt geef ik hem 1. groot gelijk 2. heeft hij het wel slim gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick5556 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 (bewerkt) Dacht jij zo iets als: ** ***** ****** ******** *********** *** ***** ? Maar, ik heb zoiets van als samp niet terug komt dan verzamelen we in Adam en gaan we naar mr. Keyman, dan beuken we hem net zo lang tot hij samp terug laat komen. EDIT: Ik heb die sterretjes gewoon gedrukt niet om iets speciaal uit te beelden als je het vertaalt! Bewerkt: 15 mei 2008 door nick5556 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 ik heb hier een verhaal van de site van een server dat ik vaak speel, wat dus blijkt is dat kye beschulddigd word van geld verdienen(so what) en andere dingen die ik niet kan vertalen After the ...guys... hiding at "GamerX" decided that they should behavelike the kids they are, they attacked Kye (The sa-mp head developers) character, by placing a lot of stupid and false accusations on him, such as fraud and extortion. I don't know if these guys at GamerX really have their head so far up their ... that they fail to see reality, or if they just are less smart... Anyhow, everything winded up with kye closing down SA-MP further development, because of what they said, such as spreading his personal information and assassinating his character. Now, what I ask you to do, as a part of a SA-MP community, I'd like if you could support Kye, which these ungreatful guys fails to do, and go against the Sacky & GamerX's idiocy. http://www.gamerxserver.com/forum/index ... pic=1027.0 Read everything, and note that Kye have not in any case taken these donation money to his own pocket, he have hosted the sa-mp web, forum and master server for years without getting paid for it, even if he did take money, which he did not, I believe he have spent his own moneys paying for that server for a long time. GamerX, if you read this, try pulling your heads out your ..., try with some heavy tools as it might be stuck quite far inside. At other SA-MP communities - IF you want sa-mp back, you NEED to work together AGAINST Sacky/GamerX and their idiocy, if we can prove how badly their idiotic campaign fails, we might be able to get Kye back in, this is not a guarantee, this is a hope! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ymosky Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 Dacht jij zo iets als:** ***** ****** ******** *********** *** ***** Inderdaad Maareh.... Het schijnt dat de servers weer online zijn!!!!! Er is weer hoop! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.