Sandra Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 (bewerkt) Het Officiële forum is ook weer online!!! :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: Bewerkt: 23 mei 2008 door =>Sandra<= Reageren
Ymosky Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 DAT is pas nieuws!!!!!! Dat is alvast een goede vrijdagavond dus Reageren
Venzio Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Goed nieuws ! Dit is Spontiono ik hat het niet verwacht komt 0.2.5 nog? Reageren
gta-pilot Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Goed nieuws ! Dit is Spontiono ik hat het niet verwacht komt 0.2.5 nog? I dont think so. Little heeft alleen de site en master server overgenomen zodat de servers er weer staan. Ik denk niet dat ze verder gaan. Reageren
nick5556 Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Laat ze verder gaan.. Laat ze verder gaan.. Laat ze verder gaan! Reageren
Sandra Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 K*t, ik kan niet meer inloggen op officiële sa:mp forum Ik had mijn emailadres daar gewijzigd, en nu krijg ik geen activatie-mail :@ Reageren
Ymosky Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 K*t, ik kan niet meer inloggen op officiële sa:mp forum Ik had mijn emailadres daar gewijzigd, en nu krijg ik geen activatie-mail Is het niet zo dat je als je dan toch probeerd in te loggen een schermpje krijgt waarin zoiets staat als "deze acount is niet geactiveerd, klik hier om activatie-mail opnieuw te versturen"? Is meestal wel zo volgens mij, iig te proberen lijkt me Reageren
Sandra Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 K*t, ik kan niet meer inloggen op officiële sa:mp forum Ik had mijn emailadres daar gewijzigd, en nu krijg ik geen activatie-mail Is het niet zo dat je als je dan toch probeerd in te loggen een schermpje krijgt waarin zoiets staat als "deze acount is niet geactiveerd, klik hier om activatie-mail opnieuw te versturen"? Is meestal wel zo volgens mij, iig te proberen lijkt me Ja, maar die activatie-mail krijg ik ook niet... Reageren
tjoef Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Misschien komt die bij de map 'Ongewenst' te staan, dat heb ik ook eens gehad Omdat Hotmail die mail als spam zag Reageren
Sandra Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) Misschien komt die bij de map 'Ongewenst' te staan, dat heb ik ook eens gehad Omdat Hotmail die mail als spam zag Nee, daar staat die ook niet. Ik heb het al met 3 verschillende emailadressen geprobeerd, maar bij geen van allen krijg ik een activatiemail Ik kan daar niks meer posten en kan ook geen contact opnemen met 1 van de admins daar om te vragen of hij handmatig mijn account weer kan activeren... Ik vrees dat het voor mij afgelopen is Bewerkt: 24 mei 2008 door =>Sandra<= Reageren
Supermonkey Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Is de website nu alweer offline? Ik krijg op de FP, zowel als het forum Operation not permitted...? Reageren
Juwayri Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Denkt het wel, is al weer een paar dagen zo. Reageren
Supermonkey Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) Denkt het wel, is al weer een paar dagen zo. Gisteren nog niet hoor, sinds vanochtend pas. Maar het blijft vervelend! Edit: Merk nu ook dat de official list en de internet list offline zijn. Balen. Bewerkt: 30 mei 2008 door Supermonkey Reageren
Bobba2142 Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) Denkt het wel, is al weer een paar dagen zo. Gisteren nog niet hoor, sinds vanochtend pas. Maar het blijft vervelend! Edit: Merk nu ook dat de official list en de internet list offline zijn. Balen. Nee heel nederland is gebanned van sa-mp ook de server list Door naja 1 gast hier in NL .. zover als ik weet nu wel heb wel zo mijn ideen wat ie dan heeft gedaan. maar goed beetje koppie heb kom je gewoon op de site etc dan lees je nog is wat he maar exacte reden ken ik nog nie vinden op hun forum en of site Bewerkt: 30 mei 2008 door Bobba2142 Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Kun je dan zeggen waar het precies staat? Ik zie nergens op de site of het forum staan waarom Nederlanders er niet meer op zouden kunnen... wat overigens wel zo is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.