Juwayri Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Wat is dit voor shit. Bobba heeft nog gelijk ook kijk hier maar: Topic unofficial forum En ga maar eens via proxy naar sa-mp dan kom je er ook gewoon. Reageren
Sandra Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Wat is dit voor shit. Bobba heeft nog gelijk ook kijk hier maar:Topic unofficial forum En ga maar eens via proxy naar sa-mp dan kom je er ook gewoon. (Ik kan niet op unofficial forum komen, maar kan je ook ff aan de internet-newbies zoals ik uitleggen hoe dat moet dat "via proxy naar sa-mp" ?? Reageren
Supermonkey Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Wat is dit voor shit. Bobba heeft nog gelijk ook kijk hier maar:Topic unofficial forum En ga maar eens via proxy naar sa-mp dan kom je er ook gewoon. Nou ja zeg! Peter Beverloo staat er, dat is de eigenaar van LVP, een hele goedlopende server. Waarom heeft hij ervoor gezorgd dat héél Nederland geen toegang meer heeft? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Wat is dit voor shit. Bobba heeft nog gelijk ook kijk hier maar:Topic unofficial forum En ga maar eens via proxy naar sa-mp dan kom je er ook gewoon. (Ik kan niet op unofficial forum komen, maar kan je ook ff aan de internet-newbies zoals ik uitleggen hoe dat moet dat "via proxy naar sa-mp" ?? Dan ga je naar deze site. Vul daar dan de site van SA-MP in. Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
Juwayri Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Geen idee, maar ik heb nog wel een ander goed bericht. Ik heb net via proxy even op de samp site gekeken en ik zag dat het bericht dat sa-mp niet meer verder gaat met het maken van 0.2.5 en 0.3 is verwijderd. Dus misschien komt 0.2.5 en 0.3 wel!!! Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Dat klopt, ik zag het net ook al. Ik denk echter eerder dat ze het hebben weggehaald met het idee van 'nu weet iedereen het wel'. Of misschien weten ze het nog niet helemaal zeker of ze doorgaan nu de community heeft getoond dat ze absuluut niet willen dat SA-MP stopt. Het wordt simpelweg afwachten. Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
Sandra Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (Ik kan niet op unofficial forum komen, maar kan je ook ff aan de internet-newbies zoals ik uitleggen hoe dat moet dat "via proxy naar sa-mp" ?? Dan ga je naar deze site. Vul daar dan de site van SA-MP in. Met vriendelijke groeten, NeoSyp [offtopic] Wauw vet bedankt! Ik kan nu ook via deze site op unofficial forum komen! Thnx! [/offtopic] Reageren
Supermonkey Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (Ik kan niet op unofficial forum komen, maar kan je ook ff aan de internet-newbies zoals ik uitleggen hoe dat moet dat "via proxy naar sa-mp" ?? Dan ga je naar deze site. Vul daar dan de site van SA-MP in. Met vriendelijke groeten, NeoSyp [offtopic] Wauw vet bedankt! Ik kan nu ook via deze site op unofficial forum komen! Thnx! [/offtopic] Ik kan tevens geen posts meer vinden over YSI, en ook geen gebruiker meer die Alex heet... Reageren
Ymosky Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) Heel erg vaag, iedereen geband, maar dat houd me toch echt niet tegen ofzo Voor degenen die er niet op kunnen komen hierbij even het laatste bericht wat erop staat: Happy Holidays and New Year 2008! :: Posted by SA-MP on 30 Dec 2007 It has been a few months since we've posted about SA-MP development. We'll provide a feature and fix list of SA-MP 0.2.3 (bugfix release) and SA-MP 0.3 during the coming weeks. Check out this cool video made by The Movie Crew using SA-MP 0.2.2 for Xmas. En de video die ze bedoelen vind je btw, en het ziet er dus uit alsof ze domweg de post van 30 december bewerkt hebben zonder ook maar op of om te kijken. Mijn vertrouwen in samp daalt momenteel weer erg sterk eigenlijk EDIT: Ik ga een nieuwe acount maken op het sampforum en ga het gewoon posten. Willen jullie even helpen een post op te stellen? ik ben niet zo goed in engels namelijk. Ik zal er wel voor geband worden, maar dan heb ik in ieder geval mn best gedaan alvast begonnen: Hello,sa-mp.com, this forum and the masterserverlist is banned for ALL Dutch people And this is because Kye dousn't like "Peter Beverloo" and because Peter is Dutch we all dutch people are bad????? There're over 500 Dutch playing and supporting samp, and we're not good enough? Very unfair :S Als iemand aanvullingen wil geven? erg graag!! Bewerkt: 30 mei 2008 door Ymosky Reageren
Juwayri Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Ymosky leuk idee maar ik denk dat het niet meer nodig is, ik lees net dat NL is unbanned. Kijk hier maar sa-mp doet het gewoon weer! en de internet list ook. Maar ik geef Sandra wel een beetje gelijk, het was best wel beetje racistisch Reageren
Ymosky Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Ymosky leuk idee maar ik denk dat het niet meer nodig is, ik lees net dat NL is unbanned. Kijk hier maar sa-mp doet het gewoon weer! en de internet list ook. Ik heb het gezien, maar dat wist ik gisteravond nog niet... *idee bij deze afgeblazen* Maareh,,, het was wel erg zielig, zo ga je toch niet met je spelers om en de voorpagina van samp ziet er ook lekker professioneel uit (maar niet heus) met een bewerkt bericht van vorig jaar als "nieuws" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.