Jump to content

Services


Sojasaus

Recommended Posts

Ja verschillende.. Bij vrienden krijg je bij een bepaald percentage een extra, die handig van pas kan komen..

Dwayne - een auto met gangmembers (60%)

Roman - gratis taxi (80%)

Little Jacob - goedkopere wapens (75%)

Bruice - helikopter vlucht (75%)

Packie - auto bom (75%)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja verschillende.. Bij vrienden krijg je bij een bepaald percentage een extra, die handig van pas kan komen..

Dwayne - een auto met gangmembers (60%)

Roman - gratis taxi (80%)

Little Jacob - goedkopere wapens (75%)

Bruice - helikopter vlucht (75%)

Packie - auto bom (75%)

waar kan ik zien op hoeveel percentage ik zit.. en hoe zit dat met die Michelle die belt me nooit meer..

Link to comment
Delen op andere websites

Voor je vrienden % kijk je: Menu > Stats > General en dan kijk je bij 'Jacob Like', 'Brucie Like' etc (Dit staat behoorlijk onderaan de lijst)

Voor je vriendin(nen) kijk je: Menu > Stats > Player en dan kijk je bij 'Michelle Fondness', 'Kate Fondness' etc (Dit staat behoorlijk bovenaan de lijst)

Hoeveel de like of fondness omhooggaat, hangt van veel dingen af. Het ligt ook aan de persoon met wie je afspreekt, maar je moet op tijd komen, nergens tegenaan botsen als je je vriend/vriendin in je auto hebt en ook niet treuzelen, dus gewoon netjes rechtstreeks naar de plek heenrijden waar je heen wilt. Als dit allemaal goed gaat, stijgt het percentage het snelst. Ook is het van invloed om naar een plek te gaan wat je afspraak leuk vind.

Ook daalt het percentage als je je telefoon niet opneemt als iemand je belt, je een aanbod van een van je vrienden/vriendinnen afslaat of je ze belt wanneer het niet uitkomt. Packie moet je bijvoorbeeld niet voor 16.00 uur bellen, want dan wil hij niet mee, want hij slaapt dan nog.

Roman's ability unlock je trouwens op 60% en geen 80% en Dwayne's special ability unlock je op 75% en niet op 60%.

Bewerkt: door BonkMeisterXXL
Link to comment
Delen op andere websites

Ja verschillende.. Bij vrienden krijg je bij een bepaald percentage een extra, die handig van pas kan komen..

Dwayne - een auto met gangmembers (60%)

Roman - gratis taxi (80%)

Little Jacob - goedkopere wapens (75%)

Bruice - helikopter vlucht (75%)

Packie - auto bom (75%)

waar kan ik zien op hoeveel percentage ik zit.. en hoe zit dat met die Michelle die belt me nooit meer..

Je gaat naar het menu (Start), gaat naar Stats en dan onder het kopje General zal je Brucie Like, Dwayne like,enz... tegenkomen. Daar kan je het % zien.

Voor de vriendinnen, zie de post hierboven van BonkMeisterXXL. (Dat wist ik zelf nog niet :puh:)

Ook van je 3[/font] internet dates kun je iets krijgen.

Correct.

Alex (Alexandra) - Je krijgt op elk kledingstuk dat je koopt, 50% korting

Kiki - Door naar haar te bellen, kan je je Wanted level kwijtraken (enkel bij 3 of minder sterren)

Carmen - Door naar haar te bellen, krijg je meer health

Volgens gamefaqs unlock je deze dingen bij 80%

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe zit het bij die internet dates, want Carmen zei: Oh, It's going to be nothing between us.

Geen nummer of niets, btw ik had haar naar Burger Shot gebracht.

Strip Club was beter geweest, ik denk trouwens dat je haar helaas nooit meer te zien krijgt.

:cry::cry: Is dit echt zo, ik wil ook wel gemakkelijk aan health geraken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe zit het bij die internet dates, want Carmen zei: Oh, It's going to be nothing between us.

Geen nummer of niets, btw ik had haar naar Burger Shot gebracht.

Strip Club was beter geweest, ik denk trouwens dat je haar helaas nooit meer te zien krijgt.

:cry::cry: Is dit echt zo, ik wil ook wel gemakkelijk aan health geraken.

Bel dit nummer: 482-555-0100

Dan krijg je health, wapens en ammo

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe zit het bij die internet dates, want Carmen zei: Oh, It's going to be nothing between us.

Geen nummer of niets, btw ik had haar naar Burger Shot gebracht.

Strip Club was beter geweest, ik denk trouwens dat je haar helaas nooit meer te zien krijgt.

:cry::cry: Is dit echt zo, ik wil ook wel gemakkelijk aan health geraken.

Bel dit nummer: 482-555-0100

Dan krijg je health, wapens en ammo

Nee, ik ga geen cheats gebruiken, nee.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is helaas geen andere optie om haar terug te krijgen.

Spijtig :cry:

Ik heb haar gedumpt en ik kan haar gewoon weer via Love-Meet daten als ik dat wil. Dus deze info klopt niet helemaal. Just try... (Gewoon proberen)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...