Sandra Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) Hallo, Sinds gisteren kan ik een klein beetje kleine programma's maken in Visual Basic for Applications (VBA) (Extra programma van MS Word) Nu vroeg ik mij af hoe ik daar nou een .exe bestand van kan maken? Want als ik Bestand -> Bestand Exporteren doe, dan word het opgeslagen als .frm Kan iemand mij hiermee helpen? Bewerkt: 13 mei 2008 door =>Sandra<= Reageren
-Omar- Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Hallo Sandra Kun je misschien welke versie je van Visual Basic? Heb je de echte Visual Basic 6 of heb je de Expression? Bij de echte VB6 staat het tussen opslaan en bij de expression staat het bij build. Veel succes ermee! MVG, Omar Reageren
Sandra Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Uhm, het is 'Microsoft Visual Basic 6.3' Die zit standaard in MS Word (en volgens mij ook bij Excel en Access) MS Word --> Extra --> Macro --> Visual Basic Editor Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) De standaard die bij Word zit is inderdaad een ander soort als wat ik hier ken. Dat het als .frm wordt opgeslagen klopt ook, frm is afkorting voor het woord 'form'. Een 'form' is zo'n formulier dat je maakt. Volgens mij kon je er met Word ook geen .exe van maken, omdat deze Visual Basic voor een formulier in Word is bedoeld. Wij kennen een andere Visual Basic, een los programma. Hiermee kun je via 'File' naar 'Compile' gaan en er zo een .exe van maken. Bewerkt: 13 mei 2008 door VWO-er Reageren
Sandra Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Oke, dankje wel Dan ga ik maar eens op zoek naar een andere Visual Basic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.