elbie Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Hallo ik vroeg mij af wat je kon doen in de free roming multyplayer. Een vriend van mij en ik wilde gisteren kijken of we konden gaan darten of konden gaan bowlen samen. Maar ons is dat niet gelukt. Wat doen wij fout ? Of kan je dat soort dingen niet doen in de multyplayer free roming. Reageren
Felixio Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Als het jullie niet is gelukt om samen te gaan bowlen of een andere activiteit, kan het niet in free roaming. De spelmode free roaming is vooral bedoeld voor mensen die gewoon lekker willen kutten met GTA en geen bepaalde opdracht willen doen. Reageren
sanfuck Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Volgens mij kan je niet zoveel in freeroam, je verdient er ook geen geld mee voor je rank Reageren
CreepyKiller NL Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Zou ook wel een dom zijn als dat wel zo was.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.