Farid. Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 hellup!, zijn er speciale vindplaatsen/codes/iets om je gedownloaden mod te vinden?? Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) Als je de modificatie geïnstalleerd hebt, hoef je geen code in te typen om de modificatie te installeren of te activeren, hij wordt automatisch in werking gesteld. Bij een vervangen auto moet je uiteraard wel even naar die vindplaats rijden, of de auto spawnen met een carspawner, hier kun je er een downloaden. Als je hem gedownload hebt, is hij ingepakt met WinRAR. Als je dat nog niet hebt kun je hem downloaden op de site. Als je hem geïnstalleerd hebt, klik je rechts op het zojuist gedownloade pakket en kies je 'Uitpakken in ...\'. Eenmaal uitgepakt, kun je het bestand openen. Start het programma en GTA San Andreas op en druk op Alt + Tab. Hiermee switch je tussen vensters. Ga naar de carspawner en druk op 'Inject trainer to SA'. De carspawner zal hierdoor werken en er zal zich een venster openen. Vul in het vakje onderaan naast 'Find' de naam in van je auto. Druk nu op 'Find' en de auto wordt gespawnd voor je neus Bewerkt: 13 mei 2008 door VWO-er Reageren
Farid. Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) Als je de modificatie geïnstalleerd hebt, hoef je geen code in te typen om de modificatie te installeren of te activeren, hij wordt automatisch in werking gesteld.Bij een vervangen auto moet je uiteraard wel even naar die vindplaats rijden, of de auto spawnen met een carspawner, hier kun je er een downloaden. Als je hem gedownload hebt, is hij ingepakt met WinRAR. Als je dat nog niet hebt kun je hem downloaden op de site. Als je hem geïnstalleerd hebt, klik je rechts op het zojuist gedownloade pakket en kies je 'Uitpakken in ...\'. Eenmaal uitgepakt, kun je het bestand openen. Start het programma en GTA San Andreas op en druk op Alt + Tab. Hiermee switch je tussen vensters. Ga naar de carspawner en druk op 'Inject trainer to SA'. De carspawner zal hierdoor werken en er zal zich een venster openen. Vul in het vakje onderaan naast 'Find' de naam in van je auto. Druk nu op 'Find' en de auto wordt gespawnd voor je neus als ik die auto 'spawn'en ik ga weer terug naar GTA:SA dan sprngt hij naar menu ipv. de auto neer te zetten , iemand? kan je ook niet gewoon instellen waar die auto's standaart staan? Bewerkt: 13 mei 2008 door faridjee Reageren
Issie3222 Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) Het kan wel, alleen weet ik niet hoe... Je moet gewoon als aller eerst je GTA Starten als je Ingame bent, ga je weer naar het bureaublad doormiddel van Alt+TAB te drukken. dan druk je op inject trainer into GTA en daarna op Launch Trainer. Dan zoek je je wagen op die je hebt gemod en klik je op ''spawn car''. ga dan weer terug naar GTA, en click op Resume, Je ziet dan die wagen! Edit: Ow sh*t, VWO-er Legte het al uit! Bewerkt: 13 mei 2008 door Issie3222 Reageren
Donwell Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 als ik die auto 'spawn'en ik ga weer terug naar GTA:SA dan sprngt hij naar menu ipv. de auto neer te zetten , iemand? Dit gebeurt automatisch. Zodra je het spel minimaliseert, door bijvoorbeeld 'Alt + Tab', gaat deze automatisch naar het menu. Echter, zodra je teruggaat zal de wagen er gewoon staan. Zoniet, dan doe je iets fout. kan je ook niet gewoon instellen waar die auto's standaart staan? Kán, maar dan moet je vaak een nieuw spel starten. De eerste manier is via SCM, waarmee je áltijd een nieuw spel moet starten, nog een andere manier is via IPL. Ikzelf heb hier een keer mee gehad waarbij ik ook een nieuw spel moest starten, maar anderen zeiden dat dat niet hoefde... Volgens mij hangt het er hier een beetje vanaf, maar daar weet ik zo snel niets over te zeggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.