sqarepants Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Ik heb een probleem met modden; gta3.img wilt ie best laden , ik replace de oude bestandjes met de nieuwe maar als ik wilt spelen , zie ik dus geen verschil in de voertuig(en). Wat kan ik hier aan doen? Ik heb versie 1.0 , dus Modden zou moeten kunnen. Ik heb dit ook op me andere pc (XP) gehad maar ik heb nu Vista erop. Wie o Wie kan mij helpen? Groetjes, Sqarepants. Reageren
Donwell Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Bij de één werkt 'Replace' niet goed, bij de ander wel. Jij geeft aan dat je 'Replace' hebt gebruikt, maar probeer de bestanden eens te verwijderen en vervolgens weer toe te voegen. Dit is vaak ook nog wat effectiever. Reageren
sqarepants Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Bij de één werkt 'Replace' niet goed, bij de ander wel. Jij geeft aan dat je 'Replace' hebt gebruikt, maar probeer de bestanden eens te verwijderen en vervolgens weer toe te voegen. Dit is vaak ook nog wat effectiever. Nope , Doesn't work.. Denk dat 't toch licht aan Vista.. Tsja , Vista Sucks eenmaal en me pc kan XP niet aan (Vanwege Vista Only Hardware) Reageren
Issie3222 Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Volgens mij ligt het niet aan vista... Even voor de zekerheid vragen: Heb je wel 'Rebuild Archive' geklikt? Want als je dat niet hebt gedaan, is het wel logisch dat je geen verschil ziet! Reageren
sqarepants Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Volgens mij ligt het niet aan vista...Even voor de zekerheid vragen: Heb je wel 'Rebuild Archive' geklikt? Want als je dat niet hebt gedaan, is het wel logisch dat je geen verschil ziet! Ik heb zojuist ook eens een andere geprobeerd , werkte ook niet , jouw tip zal ik even nakijken.. Danke. Reageren
sqarepants Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Volgens mij ligt het niet aan vista...Even voor de zekerheid vragen: Heb je wel 'Rebuild Archive' geklikt? Want als je dat niet hebt gedaan, is het wel logisch dat je geen verschil ziet! Ik heb zojuist ook eens een andere geprobeerd , werkte ook niet , jouw tip zal ik even nakijken.. Danke. Nog steeds geen resultaat. Ookal heb ik van versie 2.0 naar versie 1.0 verwisseld , hij laat hem gewoon niet zien. Reageren
ceejay Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 een mod is slecht voor je spel je moet daarmee opletten want dat kan veel schade oprichten aan je spel !!! Reageren
.Timothy Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 een mod is slecht voor je spel je moet daarmee opletten want dat kan veel schade oprichten aan je spel !!!Zolang je de goede versie hebt, je het goed installeert en de ReadMe volgt is het zo veilig als wat. Je moet gewoon alle stappen volgen en weten waar je mee bezig bent, maak daarnaast ook backups zodat je het in oude staat kunt herstellen, mocht er eens wat fout gaan. Als je je hieraan houdt (en met name het maken van de backups), dan kun je met een gerust hart modden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.