MegaPilot Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Hallo, ik heb bet spel san andreas op ps2. Ik heb de grootste triatlon van san andreas eens gespeeld(die in palomino creek), maar kheb express 1 van de deelnemers doodgeschoten... Nu wou ik die triatlon nog eens doen, maar nu blijkt dat dat niet meer kan? Want de rode marker staat er niet meer in palomino creek... Weet iemand of je die triatlon nog eens kunt doen? Alvast bedankt! Reageren
Think Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Ik weet het niet, maar er zijn wel 2 triatlons. Éen in Santa Maria Beach en één in Fisher's Lagoon. Volgens mij heb je pech Reageren
cj101 Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Het zou moeten kunnen, misschien op een andere tijd kijken. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Ik weet het niet, maar er zijn wel 2 triatlons.Éen in Santa Maria Beach en één in Fisher's Lagoon. Volgens mij heb je pech Ik heb nu juis gelezen op wikigta dat je die triatlons kunt starten enkel op zaterdag en zondag, zou dat uitmaken? Alvast bedankt:) Reageren
Donwell Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Beat the Cock zal alleen in het weekend beschikbaar zijn. Om te kijken welke dag het is, kun je op L1 drukken. Er was, dacht ik, geen bepaalde tijd aan gerelateerd, dus je kunt van 00:00 zaterdags t/m 00:00 maandags gaan proberen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) Het zou moeten kunnen, misschien op een andere tijd kijken. zallek is proberen:) Alvast bedankt. Beat the Cock zal alleen in het weekend beschikbaar zijn. Om te kijken welke dag het is, kun je op L1 drukken. Er was, dacht ik, geen bepaalde tijd aan gerelateerd, dus je kunt van 00:00 zaterdags t/m 00:00 maandags gaan proberen. bedankt:) Bewerkt: 13 mei 2008 door -Matthijs- Dubbelpost samengevoegd. Gebruik de volgende keer even de "Bewerk-knop". Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.