c-style Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 wat zou jij een de komende gta('s) willen zien?: nog niet geweest in de vorige delen: nieuw in gtaIV en dat moet blijven: was niet in gtaIV, moet terug komen: ------------------------------------------------------------- nog niet geweest in de vorige delen:trouwen, msiegien zelf kinderen kunne krijgenxD(gewoon een egte prive leven opbouwen) en bv. na gtaIV vc en gtaIV sa. vanuit de vliegvelden ov havens met zon cruise schip of zon groote vliegtuig naar de andern stad gaan(samenvoegn dus) nieuw in gtaIV en dat moet blijven: mobieltje(misgien wel verder uitbreiden) was niet in gtaIV, moet terug komen: leger!, parachute, jetpack Reageren
PowerPats Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 in ieder geval geen leger en jetpack, allebei heel erg onrealistisch. een parachute zie ik wel graag terugkomen Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Ik zie graag vliegtuigen en toebehoren terug komen. Ik zou het ook wel vet vinden als je gewoon naar een andere stad zou kunnen gaan.. Ik zou echter niet willen trouwen of kinderen hebben want dan krijg je gewoon De Sims, en dat is dus echt totaal niet wat ik zoek in een GTA game. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Nog niet geweest in de vorige delen: Mogelijkheid om op 'vakantie' te gaan naar bijvoorbeeld Vice City, en ook om werk te zoeken. Door middel van bijvoorbeeld internet. Nieuw in gtaIV, en dat moet blijven: Jaar 2008/2009; mobiel, internet, moderne auto's met tomtom. En graag taxi ritjes, en heli tours. Was niet in gtaIV, moet terug komen: Ja meer zijmissie's (taxi, paramedics). Duiken, en vliegtuigen. Reageren
PSP Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 ik zou graag de maps van Liberty City (GTA:IV), Vice City en SA (bijgewerkt dan wel) in een game zien. Ook zou ik de GSM verder uitgewerkt willen zien en terug een mogelijkheid om met 2 spelers te poolen (evt ook uitbreiden naar bowling en darts) Reageren
c-style Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) is wel wat sims achtig idd, maar lijkt mij juist lagge om te doen na de story. Bewerkt: 13 mei 2008 door c-style Reageren
Big Playahh Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 kom op heey gta 4 is nog amper uit! maar een replay functie is wel handig Reageren
Destilios Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 wat niet terug moet komen is zicht van bovenaf zoals grand theft auto en gta2 meer dingen kunnen doen met je geld lijkt me wel vet dus b.v. auto's kopen meer keuze van huizen kopen. en wat me ook wel vet lijkt is dat als je kan kiezen welk verhaallijn je wil volgen dus meer gangsterkant op ofzow.. of mafia enzo... en zo ongeveer alles wat er nu is gta iv zit mag wel zo blijven alleen zou het dus van mij wat uitgebrijder mogen :dans: Reageren
Capodaano Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Ik zie graag een GTA in 1974, maar dan wel met hetzelfde wanted systeem als nu Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 in ieder geval geen leger en jetpack, allebei heel erg onrealistisch. een parachute zie ik wel graag terugkomen is wel wat sims achtig idd, maar lijkt mij juist lagge om te doen na de story. Ik moet zeggen, ik heb heel wat sims gespeeld, maar ik het nog nooit het leger achter mij aan gehad en met een jetpack gevlogen=P Reageren
Little Jacob Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Ik moet zeggen, ik heb heel wat sims gespeeld, maar ik het nog nooit het leger achter mij aan gehad en met een jetpack gevlogen=P Niet? Nee klopt, maarja kinderen krijgen is toch wel meer sims dan gta nietwaar? Reageren
gamerz1o1 Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 nog niet geweest in de vorige delen: Ik wil dat er ECHT VEEL te doen is in de stad. En dat je je eigen zaakje kan opstarten, bijvoorbeeld dat je dan kan handelen in wapens, en grote bedrijven overnemen enzo. nieuw in gtaIV en dat moet blijven: Mobieltje!! was niet in gtaIV, moet terug komen: "Oneindig" codes, zoals oneindig kogels of armor enzo. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) Niet? Nee klopt, maarja kinderen krijgen is toch wel meer sims dan gta nietwaar? Ik zou echter niet willen trouwen of kinderen hebben want dan krijg je gewoon De Sims, en dat is dus echt totaal niet wat ik zoek in een GTA game. Dat had ik dus ookal gezegd ;-). was niet in gtaIV, moet terug komen:"Oneindig" codes, zoals oneindig kogels of armor enzo. Dat zul je altijd houden, ik bedoel, er zijn altijd van die mensen die het spel gewoon niet uitgespeeld krijgen zonder cheats =P. Persoonlijk vind ik het best triest, aangezien het niet zo heeel erg moeilijk is, maarja, het kan natuurlijk zijn dat het je niet ligt ofzo, daar kan ik ook niet over oordelen;-) Bewerkt: 13 mei 2008 door peter-de-gekste Reageren
Vinniej Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 in ieder geval geen leger en jetpack, allebei heel erg onrealistisch. een parachute zie ik wel graag terugkomen Een leger onrealistisch? Wat is er in Irak en Afghanistan aanwezig dan? Geen simpele politie ofzo hoor... Daarnaast is een jetpack zeker niet onrealistisch. Wel op de manier zoals het is gepresenteerd in voorgaande delen van GTA. Click! Wat ik daarnaast graag zie komen is beter openbaar vervoer. (Heb GTA IV nog niet gespeeld, dus weet niet hoe dat geregeld is met de metro's en bussen.) Reageren
dynastus Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 in ieder geval geen leger en jetpack, allebei heel erg onrealistisch. een parachute zie ik wel graag terugkomen Een leger onrealistisch? Wat is er in Irak en Afghanistan aanwezig dan? Geen simpele politie ofzo hoor... Daarnaast is een jetpack zeker niet onrealistisch. Wel op de manier zoals het is gepresenteerd in voorgaande delen van GTA. Click! Wat ik daarnaast graag zie komen is beter openbaar vervoer. (Heb GTA IV nog niet gespeeld, dus weet niet hoe dat geregeld is met de metro's en bussen.) Een jetpack is inderdaad niet onrealistisch volgens mij zijn er al jetpacks gebouwd in de jaren 60 of 70 die werkten alleen omdat ze onhandig waren waren ze ermee gekapt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.