remco_p Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 hallo, ik heb gta SA nu voor 95,72% voltooid en zit op dit moment op het Las Venturas eiland. ik kom via geen enkele brug meer van het eiland af, dus niet meer naar San Fierro en niet meer naar Los Santos. Hoe kan dit? please help? en svp geen commentaar op het feit dat ik hem pas voor 95,72% heb voltooid, daar heb ik niks aan alvast bedankt mvg Reageren
xgaming Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Hoebedoel je je komt er niet meer van af? Loopt het spel vast? Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 misschien een kras op de dvd of misschien een verkeerde* cheat gebruikt heb je nog ongewone dingen gedaan? * alle cheats zijn verkeerd only for fun Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) misschien een kras op de dvd of misschien een verkeerde* cheat gebruikt heb je nog ongewone dingen gedaan? * alle cheats zijn verkeerd only for fun SORRY perongeluk dubbelpost drukte op vorige maar was wat druk met gta 4 dus dacht dat ik hem nog niet had toegevoegd Bewerkt: 13 mei 2008 door Houtworm1990 Reageren
Bossinkje Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Zijn de bruggen gesloten.,of loopt het spel dan vast..?? Reageren
remco_p Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 zoals ik al zei, ik kom via geen enkele brug eraf, dus dat betekent dat de bruggen gesloten zijnl;) beter lezen mensen:P Reageren
Velaro Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 zoals ik al zei, ik kom via geen enkele brug eraf, dus dat betekent dat de bruggen gesloten zijnl;) beter lezen mensen:P Dit kan niet of je hebt mods geïnstalleerd of je verzint dit. En je kan nog altijd naar Los Santos of San Fierro vliegen of zwemmen. Reageren
remco_p Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 zoals ik al zei, ik kom via geen enkele brug eraf, dus dat betekent dat de bruggen gesloten zijnl;) beter lezen mensen:P Dit kan niet of je hebt mods geïnstalleerd of je verzint dit. En je kan nog altijd naar Los Santos of San Fierro vliegen of zwemmen. toch is het echt zo. alle bruggen zijn afgesloten met betonblokken etc. en ik kom daardoor niet meer van Las Venturas af. ik heb geen enkele mod geinstalleerd/gebruikt en ik verzin dit ook niet. Uiteraard vliegen en zwemmen naar los santos en san fierro kan wel. De bruggen zijn echt afgesloten. ik heb de betreffende savegame bijgevoegd alsook een screenshot. GTASAsf6.b Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) De enige conclusie die ik kan trekken is dat je te maken hebt met een zeldzame bug, ik heb hier iig nog nooit eerder van gehoord. En ik denk ook niet dat hier een simpele oplossing voor bestaat. Op de één of andere manier zijn bij jou de blokkades of nooit weggeweest (maar dat betwijfel ik) of op onverklaarbare wijze weer terug in het spel gekomen. Het enige wat ik kan bedenken is een savegame laden waar die blokkade er nog niet was en als je die niet hebt kan je een savegame downloaden uit de download database van dit forum, gezien jou progressie zou je dan >deze savegame< kunnen downloaden. Wil je het spel echter toch helemaal zelf spelen en heb je zelf geen savegame zonder deze bug dan rest je niets anders dan ..... opnieuw te beginnen. ... Succes. Edit: Uiteraard is er nog een optie: gewoon verder spelen en je transport van de ene naar de andere stad per vliegtuig of helikopter te doen. Edit2: Ik heb je savegame even bekeken met SAMA en gezien dat je de Freight missie nog niet gehaald hebt. Als je besluit om verder te spelen kan je deze missie niet halen omdat je dan twee keer helemaal rond San Andreas moet rijden met de trein. Bewerkt: 13 mei 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 waar moest je ook al weer kwijt als je iemand anders een missie voor je wou laten doen? welk forum was dat? ik kon m niet meer vinden :$ Reageren
Velaro Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 waar moest je ook al weer kwijt als je iemand anders een missie voor je wou laten doen? welk forum was dat? ik kon m niet meer vinden :$ Dat forum was dit forum. Reageren
Dexist Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 zoals ik al zei, ik kom via geen enkele brug eraf, dus dat betekent dat de bruggen gesloten zijnl;) beter lezen mensen:P Dit kan niet of je hebt mods geïnstalleerd of je verzint dit. En je kan nog altijd naar Los Santos of San Fierro vliegen of zwemmen. toch is het echt zo. alle bruggen zijn afgesloten met betonblokken etc. en ik kom daardoor niet meer van Las Venturas af. ik heb geen enkele mod geinstalleerd/gebruikt en ik verzin dit ook niet. Uiteraard vliegen en zwemmen naar los santos en san fierro kan wel. De bruggen zijn echt afgesloten. ik heb de betreffende savegame bijgevoegd alsook een screenshot. als ik die savegame heb gewdownload en in me sa zet dan doet hij het niet!!! hij crasht! hij kna helemaal laden en dan op het laatst crasht ie Reageren
tjoef Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Heb je dan wel een savegame van de juiste versie van jou game? Je kan enkel V1-savegames gebruiken op een V1-spel en V2-savegames op een spel met versie 2. Reageren
Dexist Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Heb je dan wel een savegame van de juiste versie van jou game? Je kan enkel V1-savegames gebruiken op een V1-spel en V2-savegames op een spel met versie 2. ik heb v1 maar als die andere v2 is kan ik die dan niet omzetten? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Nee, omzetten kan niet. Voor zover ik heb kunnen nagaan heeft de topic starter v2, ik heb hem ook verwezen naar een v2 savegame van Jow Tommy Verceti. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.