mixie100 Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Goedenmiddag ik heb dus een probleem,nadat ik SP3 had geinstalleerd wat helemaal perfect ging en de computer had uitgezet en vervolgens weer op wou starten bleef hij maar aan/uit gaan dus vanaf Bootscreen anderhalf keer het balkje dat beweegt en dan sluit de pc zich af en start weer op veilige modus werkt niet meer en nee ik heb op die Pc niks geen Uxtheme patch gebruikt ook geen theme's van derde. Hopen dat jullie me kunnen helpen Reageren
Thundercover Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) Ja, dat klopt. Computers met een AMD-processor kunnen hier na het installeren last van hebben. De computer blijft opstarten en afsluiten en zelfs veilige modus is niet meer te bereiken, precies jouw klachten. Volgens Computer Idee wordt er aan het probleem gewerkt, maar ik heb nog nergens gelezen dat er een oplossing voor het probleem is. Zet de computer totaal uit met de knop aan de achterkant van je pc en bespaar stroom totdat er een oplossing is. Bewerkt: 14 mei 2008 door Thundercover Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Het dus niet als AMD en ATi gebruiker, aan te raden SP3 te installeren? Reageren
kees1991 Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Het dus niet als AMD en ATi gebruiker, aan te raden SP3 te installeren? het is zobizo niet aan te raaden om die sp3 te instaleeren. er is tegen mij altijd gesecht: don't fix what isent broken. en in sp3 zitten voral veel bevijligings updates zodat het net zo kut beveilicht is als vista en dat wil je denk ik niet... Reageren
Murk Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Het dus niet als AMD en ATi gebruiker, aan te raden SP3 te installeren? het is zobizo niet aan te raaden om die sp3 te instaleeren. er is tegen mij altijd gesecht: don't fix what isent broken. en in sp3 zitten voral veel bevijligings updates zodat het net zo kut beveilicht is als vista en dat wil je denk ik niet... Om precies te zijn luidt die uitdrukking "If it ain't broken, don't fix it". Maarja windows is altijd broken dus je blijft aan het fixen Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Om precies te zijn luidt die uitdrukking "If it ain't broken, don't fix it".Maarja windows is altijd broken dus je blijft aan het fixen Misschien een beetje off-topic, maar Windows is niet altijd broken Als je gewoon bij XP bent blijven plakken, is er weinig aan de hand Maar dan wacht ik in ieder geval even met het instaleren van de nieuwe Service Pack, zo dat ik tenminste nog kan blijven computeren =D Reageren
Froop Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Het dus niet als AMD en ATi gebruiker, aan te raden SP3 te installeren? het is zobizo niet aan te raaden om die sp3 te instaleeren. er is tegen mij altijd gesecht: don't fix what isent broken. en in sp3 zitten voral veel bevijligings updates zodat het net zo kut beveilicht is als vista en dat wil je denk ik niet... Om precies te zijn luidt die uitdrukking "If it ain't broken, don't fix it". Maarja windows is altijd broken dus je blijft aan het fixen Of je kan ook gewoon stoppen met het bashen van Windows aangezien elk OS fouten bevat. @Kees: Vista is helemaal niet kut beveiligd. Ik neem aan dat jij er al tijdje mee gewerkt hebt? Reageren
kees1991 Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Het dus niet als AMD en ATi gebruiker, aan te raden SP3 te installeren? het is zobizo niet aan te raaden om die sp3 te instaleeren. er is tegen mij altijd gesecht: don't fix what isent broken. en in sp3 zitten voral veel bevijligings updates zodat het net zo kut beveilicht is als vista en dat wil je denk ik niet... Om precies te zijn luidt die uitdrukking "If it ain't broken, don't fix it". Maarja windows is altijd broken dus je blijft aan het fixen Of je kan ook gewoon stoppen met het bashen van Windows aangezien elk OS fouten bevat. @Kees: Vista is helemaal niet kut beveiligd. Ik neem aan dat jij er al tijdje mee gewerkt hebt? mijn vader heeft viesta eerst was die er heel entosjast over een niewe pc met niew besturings syteem geweldig tog?? totdat je er extra geheugen bij in zet... dan kun je gelijk je hele vista opniew gaan activeren. dat vint ik tog behoorlijk kut hoor. Reageren
Limbolander Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 typ aub eens duidelijker.. maarja ik heb zelf gewoon SP1 erop staan meer niet, die onzin van beveiliging enzo van windows is toch geen ruk waard. Reageren
Froop Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Het dus niet als AMD en ATi gebruiker, aan te raden SP3 te installeren? het is zobizo niet aan te raaden om die sp3 te instaleeren. er is tegen mij altijd gesecht: don't fix what isent broken. en in sp3 zitten voral veel bevijligings updates zodat het net zo kut beveilicht is als vista en dat wil je denk ik niet... Om precies te zijn luidt die uitdrukking "If it ain't broken, don't fix it". Maarja windows is altijd broken dus je blijft aan het fixen Of je kan ook gewoon stoppen met het bashen van Windows aangezien elk OS fouten bevat. @Kees: Vista is helemaal niet kut beveiligd. Ik neem aan dat jij er al tijdje mee gewerkt hebt? mijn vader heeft viesta eerst was die er heel entosjast over een niewe pc met niew besturings syteem geweldig tog?? totdat je er extra geheugen bij in zet... dan kun je gelijk je hele vista opniew gaan activeren. dat vint ik tog behoorlijk kut hoor. Grappig, ik heb er laatst wat extra geheugen in mijn pc gezet. En raad eens. Moest ik de boel opnieuw activeren? Reageren
Murk Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Of je kan ook gewoon stoppen met het bashen van Windows aangezien elk OS fouten bevat.@Kees: Vista is helemaal niet kut beveiligd. Ik neem aan dat jij er al tijdje mee gewerkt hebt? O asjeblieft zeg, het was ironisch bedoeld. Helemaal niet de bedoeling om windows te grond in te drukken. Toch heb ik gelijk als ik zeg dat windows altijd wel een vergiet is, kijk maar op beveilingsvlak. Maar I don't blame them: het is een immens programma dat lastig bij te houden is; de verhouding bad guys/good guys is redelijk oneerlijk wat dat betreft >>> Door Thundercover: Verplaatst van Hardware naar Software.<<< Reageren
Murk Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Nou om mijn 'flame' achtige reactie t.o.v. microsoft goed te maken zal ik maar melden dat er een fix gemaakt is voor deze SP3 bug, door een voormalig microsoft medewerker notabene https://msinfluentials.com/blogs/jesper/arc...ing-xp-sp3.aspx De kern van zijn fix is een visual basics scriptje dat je moet runnen voordat je SP3 installeert, als ik het goed heb. Maar let op mijn woorden: deze voormalig werknemer heeft zelf wat gefabriceerd en het is tot nu toe allesbehalve leek-vriendelijk, zoals ook aan de site valt te zien (kheb zelf ook moeite om te vinden wat nou echt de 'oplossing' is die hij gevonden heeft, maar heb hele dag geleerd dus dat kan het ook wezen). Misschien dat microsoft dit idee van hem overneemt en het dan in een kant en klaar patchje verwerkt zodat het eenvoudig opgelost kan worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.