Jump to content

het grote hulp met achievments topic

Big Playahh

Recommended Posts

Ik ben momenteel flink bezig met een nederlandstalige achievements-guide, met eigen tips en om sommigen makkelijk te halen. Ik denk volgende week praktisch alle singleplayer achievements te kunnen hebben. Ik doe er verder toch niks mee, doe het alleen voor mezelf en geïntereseerden, dus ik zal hem hier wel plaatsen voor de liefhebber.

Delen op andere websites

ik heb wel 1 hele goede tip om 6 sterren 5 minuten achter je aan te kunnen laten krijgen,

je moet als je het 3e level nog niet hebt uitgespeeld een helicopter jatten bij de heliride en dan boven het 3e level gaan vliegen, er komt veel politie achter je aan maar niemand kan je raken want de helicopters schieten niet.

als je het 3e level wel al hebt uitgespeeld wordt het natuurlijk wel iets moeilijker.

Delen op andere websites

als je het 3e level wel al hebt uitgespeeld wordt het natuurlijk wel iets moeilijker.

Misschien heb je nog een oude savegame?

Of even een nieuw spel beginnen, dan kun je hem iig nog halen.

Delen op andere websites

ik heb wel 1 hele goede tip om 6 sterren 5 minuten achter je aan te kunnen laten krijgen,

je moet als je het 3e level nog niet hebt uitgespeeld een helicopter jatten bij de heliride en dan boven het 3e level gaan vliegen, er komt veel politie achter je aan maar niemand kan je raken want de helicopters schieten niet.

je kunt ook dat doen en in het statue of happines gaan dan kunnen de wouten je ook niet pakken

Delen op andere websites

ik blijf maar één brug missen voor de achievement under the radar :duh:

Ik ben er zeker van dat ik ze allemaal (meer dan een keer) heb gedaan :duh: .

Er zijn er 14

hier had ik ook last van, ik had 1 brug gemist bij charge island.

misschien help ik je ermee, ltrz ^_^

Delen op andere websites

Ik heb, om wat te spelen, de cheat gebruikt om de helicopter te spawnen. Ik kreeg toen de melding dat de achievement "One man army" geblokkeerd is. Is deze achievement bij mij nu ook geblokkeerd, of is dit alleen als je saved? Ik ben al op het derde eiland, dus ik kan het niet zo makkelijk uittesten.

Delen op andere websites

Er zijn er 14

Ja, ben er zojuist onder gevlogen, ik ben ook al onder de 4 bruggen gevlogen op het derde eiland.

Delen op andere websites

Er zijn er 14

Ja, ben er zojuist onder gevlogen, ik ben ook al onder de 4 bruggen gevlogen op het derde eiland.

Er schijnt een brug te zijn waar je twee keer onderdoor kan, een dubbele zeg maar. Mij niet opgevallen, maar goed.. Verder is het erg belangrijk dat je op het juiste punt onder de brug door gaat. Succes! :tu:

Delen op andere websites

ik lees veel in dit forum over achievments halen, dus ik dacht maak het allemaal in een topic dat bespaart overbodige topics!

als jullie het niets vinden verwijder het maar!

groetjes!

achievment videos:

Rolled Over

Chain Reaction

Weelie Ride

Walk Free

Gobble Gobble

Over die Rolled over video, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan:

http://spikedhumor.com/articles/154301/Gra...Car-Cannon.html

Delen op andere websites

uhm ik denk dat ik eeen probleempje heb als je cheat...... ik heb ook gecjeat en perongeluk opgeslagen over men normale spel.... :bonk: en heb geen andere saved games.... maakt het iets uit dat je niet alle archievment kunt halee????????

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...