Big Playahh Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) ik lees veel in dit forum over achievments halen, dus ik dacht maak het allemaal in een topic dat bespaart overbodige topics! als jullie het niets vinden verwijder het maar! groetjes! achievment videos: Rolled Over Chain Reaction Weelie Ride Walk Free Gobble Gobble Bewerkt: 17 mei 2008 door Big Playahh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BonkMeisterXXL Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 Ik ben momenteel flink bezig met een nederlandstalige achievements-guide, met eigen tips en om sommigen makkelijk te halen. Ik denk volgende week praktisch alle singleplayer achievements te kunnen hebben. Ik doe er verder toch niks mee, doe het alleen voor mezelf en geïntereseerden, dus ik zal hem hier wel plaatsen voor de liefhebber. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nijtem Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 ik heb wel 1 hele goede tip om 6 sterren 5 minuten achter je aan te kunnen laten krijgen, je moet als je het 3e level nog niet hebt uitgespeeld een helicopter jatten bij de heliride en dan boven het 3e level gaan vliegen, er komt veel politie achter je aan maar niemand kan je raken want de helicopters schieten niet. als je het 3e level wel al hebt uitgespeeld wordt het natuurlijk wel iets moeilijker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Makoez Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 als je het 3e level wel al hebt uitgespeeld wordt het natuurlijk wel iets moeilijker. Misschien heb je nog een oude savegame? Of even een nieuw spel beginnen, dan kun je hem iig nog halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 ik heb wel 1 hele goede tip om 6 sterren 5 minuten achter je aan te kunnen laten krijgen,je moet als je het 3e level nog niet hebt uitgespeeld een helicopter jatten bij de heliride en dan boven het 3e level gaan vliegen, er komt veel politie achter je aan maar niemand kan je raken want de helicopters schieten niet. als je het 3e level wel al hebt uitgespeeld wordt het natuurlijk wel iets moeilijker. je kunt ook dat doen en in het statue of happines gaan dan kunnen de wouten je ook niet pakken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeForce Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Op YouTube staan er een hoop:D Rolled Over Chain Reaction Weelie Ride Walk Free Gobble Gobble Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 ik blijf maar één brug missen voor de achievement under the radar Ik ben er zeker van dat ik ze allemaal (meer dan een keer) heb gedaan . Er zijn er 14 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) Op YouTube staan er een hoop:D Rolled Over Chain Reaction Weelie Ride Walk Free Gobble Gobble ik zet ze ff in de hoofdpost Bewerkt: 17 mei 2008 door Big Playahh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thagtaking Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 ik blijf maar één brug missen voor de achievement under the radar Ik ben er zeker van dat ik ze allemaal (meer dan een keer) heb gedaan . Er zijn er 14 hier had ik ook last van, ik had 1 brug gemist bij charge island. misschien help ik je ermee, ltrz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEiE Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Ik heb, om wat te spelen, de cheat gebruikt om de helicopter te spawnen. Ik kreeg toen de melding dat de achievement "One man army" geblokkeerd is. Is deze achievement bij mij nu ook geblokkeerd, of is dit alleen als je saved? Ik ben al op het derde eiland, dus ik kan het niet zo makkelijk uittesten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Murcielago Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Volgens mij alleen als je saved, en dat hoop ik voor je. Ik had toen een keer met Saints Row op een andere savegame gecheat en toen kon ik nog wel archievements halen tenminste. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 ik blijf maar één brug missen voor de achievement under the radar Ik ben er zeker van dat ik ze allemaal (meer dan een keer) heb gedaan . Er zijn er 14 hier had ik ook last van, ik had 1 brug gemist bij charge island. misschien help ik je ermee, ltrz Ja, ben er zojuist onder gevlogen, ik ben ook al onder de 4 bruggen gevlogen op het derde eiland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 ik blijf maar één brug missen voor de achievement under the radar Ik ben er zeker van dat ik ze allemaal (meer dan een keer) heb gedaan . Er zijn er 14 hier had ik ook last van, ik had 1 brug gemist bij charge island. misschien help ik je ermee, ltrz Ja, ben er zojuist onder gevlogen, ik ben ook al onder de 4 bruggen gevlogen op het derde eiland. Er schijnt een brug te zijn waar je twee keer onderdoor kan, een dubbele zeg maar. Mij niet opgevallen, maar goed.. Verder is het erg belangrijk dat je op het juiste punt onder de brug door gaat. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XxViperxX Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 ik lees veel in dit forum over achievments halen, dus ik dacht maak het allemaal in een topic dat bespaart overbodige topics!als jullie het niets vinden verwijder het maar! groetjes! achievment videos: Rolled Over Chain Reaction Weelie Ride Walk Free Gobble Gobble Over die Rolled over video, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan: http://spikedhumor.com/articles/154301/Gra...Car-Cannon.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
baggg Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 uhm ik denk dat ik eeen probleempje heb als je cheat...... ik heb ook gecjeat en perongeluk opgeslagen over men normale spel.... en heb geen andere saved games.... maakt het iets uit dat je niet alle archievment kunt halee???????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.