Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe laat ik dit radiostation werken in SA. Ik heb er een stuk of 40 liedjes in gezet maar als ik dan ingame naar dat radiostation switch krijg ik gewoon heel de tijd reclamespotjes en dan verandert ie uit zichzelf naar een ander radio station.

Heb niks gevonden met search.

Geplaatst:

Ga in het pauze menu naar 'Options' >> 'User Track Options' en kies 'Scan User Tracks', hiermee worden de liedjes gelezen en zullen ze ook afgespeeld worden. Mocht er ergens 'Radio' of 'Sequential' staan, dan kun je daarop klikken. Er zal als het goed is na één of twee keer klikken 'Random' staan. Dit om te voorkomen dat er reclames afgespeeld worden. Mocht je dat wel willen zet je hem op 'Radio'. Succes :)

Geplaatst:
Ga in het pauze menu naar 'Options' >> 'User Track Options' en kies 'Scan User Tracks', hiermee worden de liedjes gelezen en zullen ze ook afgespeeld worden. Mocht er ergens 'Radio' of 'Sequential' staan, dan kun je daarop klikken. Er zal als het goed is na één of twee keer klikken 'Random' staan. Dit om te voorkomen dat er reclames afgespeeld worden. Mocht je dat wel willen zet je hem op 'Radio'. Succes :)

Hartstikke bedankt. ^_^

Geplaatst:
Ik heb er een stuk of 40 liedjes in gezet ...
Als je al je muziek in 1 map ('Muziek') hebt staan hoef je alleen maar een snelkoppeling te plaatsen van die map. Je hoeft dus niet al je liedjes te kopiëren of te verplaatsen: één snelkoppeling is voldoende voor al je muziek.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...