Hanni Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Hoe laat ik dit radiostation werken in SA. Ik heb er een stuk of 40 liedjes in gezet maar als ik dan ingame naar dat radiostation switch krijg ik gewoon heel de tijd reclamespotjes en dan verandert ie uit zichzelf naar een ander radio station. Heb niks gevonden met search. Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Ga in het pauze menu naar 'Options' >> 'User Track Options' en kies 'Scan User Tracks', hiermee worden de liedjes gelezen en zullen ze ook afgespeeld worden. Mocht er ergens 'Radio' of 'Sequential' staan, dan kun je daarop klikken. Er zal als het goed is na één of twee keer klikken 'Random' staan. Dit om te voorkomen dat er reclames afgespeeld worden. Mocht je dat wel willen zet je hem op 'Radio'. Succes Reageren
Hanni Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Ga in het pauze menu naar 'Options' >> 'User Track Options' en kies 'Scan User Tracks', hiermee worden de liedjes gelezen en zullen ze ook afgespeeld worden. Mocht er ergens 'Radio' of 'Sequential' staan, dan kun je daarop klikken. Er zal als het goed is na één of twee keer klikken 'Random' staan. Dit om te voorkomen dat er reclames afgespeeld worden. Mocht je dat wel willen zet je hem op 'Radio'. Succes Hartstikke bedankt. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Ik heb er een stuk of 40 liedjes in gezet ...Als je al je muziek in 1 map ('Muziek') hebt staan hoef je alleen maar een snelkoppeling te plaatsen van die map. Je hoeft dus niet al je liedjes te kopiëren of te verplaatsen: één snelkoppeling is voldoende voor al je muziek. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.