Jump to content

de straatrace van Farewell, My Love

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hi,

ik ben nu bij de missie farewell my love. en ik win nooit die straatrace die je moet doen. die auto die ik heb, zon bagger snelle auto die niet door die zandpadjes kan :N . kennen jullie tip of hulp geven? want ik wil heel graag verder! :Y

Bewerkt: door Grand Theft Brommer
Geplaatst:

Erg veel tips zijn er hier niet voor te geven, behalve het feit dat je goed moet oefenen met deze wagen. Dezelfde route wordt gereden als de vorige missie, maar ditmaal net andersom. Je begint op het eindpunt en eindigt op het beginpunt van de vorige missie. Als je de route nog weet, kun je eens in Los Santos of San Fierro een ZR-350 zoeken en dan alvast een beetje oefenen. Zorg er daarnaast voor dat je in het begin een flinke voorsprong krijgt, zodat je, als er wat mis gaat, snel weer verder kunt zonder dat ze je inhalen.

Geplaatst:

ik denk dat je gewoon met die auto die baan moet gaan oefenen tot je hem perfect kan rijden

bij mij lukte hij in 1 keer :dans: maar ik ben ook heel goed :7 nee grapje

Oefenen dus :tu:

Geplaatst:

Doe alsof de anderen er niet zijn, profiteer bij rechte stukken door stevig de gaspedaal in te drukken, ga zeer rustig door de bochten (zr-350 slipt zeer veel), in het begin kan je best de haarspeldbochten afsnijden door er gewoon af te rijden en bij die boerderij redelijk op het einde rij je best naast de boerderij, dus niet de schans nemen.

succes :Y

Geplaatst:
... dus niet de schans nemen.
Die schans staat de andere kant op gericht, die kan je alleen nemen (is niet aan te raden) als je die race andersom rijdt, zoals in de missie Wu Zi Mu.

Wat betreft Farewell My Love: doe rustig aan, ga niet opgefokt zitten racen maar zorg dat je ontspannen bent. Gebruik de rem bij haarspeldbochten, bij andere bochten laat je alleen even het gas los, in het midden van de bocht of na de bocht geef je weer gas. Succes.

Geplaatst:
Wat betreft Farewell My Love: doe rustig aan, ga niet opgefokt zitten racen maar zorg dat je ontspannen bent. Gebruik de rem bij haarspeldbochten, bij andere bochten laat je alleen even het gas los, in het midden van de bocht of na de bocht geef je weer gas. Succes.

kijk en ik werd gefokt omdat het mij niet lukte ;)

Geplaatst:

Ook handig, als het je nie lukt, kan je nog altijd de code doen dat jouw auto nie kapot kan, en daarna de code dat alle auto's ontploffen, kan je met een sukkeldrafje de race winnen.

Geplaatst:
Ook handig, als het je nie lukt, kan je nog altijd de code doen dat jouw auto nie kapot kan, en daarna de code dat alle auto's ontploffen, kan je met een sukkeldrafje de race winnen.

na die explosie zou ik niet doen, bij sommige van die missies is het dan ook mission failed, zelfde als je als decoi of zo moet werke voro woozie en dat je hesoyam doet dat dan je deuren er juist af vallen -,-' ook zo iets doms, ik gebruik altijd zeg ma dat "car's float away when hit" gewoon tegen auto rijde en hij vliegt de lucht in lol.

das nog is funny

Geplaatst:

Omdat de zr 350 zeer snel slipt moet je "tegensturen" in de bochten, dan kan je er met volle vaart doorheen. Je hebt bijvoorbeeld een bocht naar links, hier rijd je met volle vaart op af. Als je nu het gas ingedrukt houdt en tegelijkertijd naar links stuurt, gaat de auto slippen. Zodra de auto begint met glijden laat je het gas los en stuur je naar rechts. Op deze manier glijd je de bochten door. En is deze missie zeer makkelijk te halen.

Geplaatst:

Ik had BAGOWPG getypt :7 dan stappen die mensen al aan het begin uit (code voor alle mensen vallen je aan)

Geplaatst:

Aaan het begin rustig rijden, en steeds iets harder rijden. anders pleur je gelijk op z'n kop ;l

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb de cheat "A NOSE ON GLASS" gebruikt. Dan kun je ook makkelijker hoekjes afsnijden.

Ik rij in het echt al bagger, en met gamen helemaal :D

Ik ben mét cheat ook nog wel een paar keer van de weg gevallen :7

Geplaatst:

Gewoon rijden en in de bochten gas loslaten en bij de rechte stukken keihard want dat zijn de momenten waarbij je vooraan moet komen te staan. De tip dat je niet op andere bestuurders moet letten klopt niet. Als je geen doelwit hebt om voorbij te rijden dan verlies je sowieso. Het is dan ook meestal zo dat als mensen op de 1ste plaats staan dat ze dan snel weer worden ingehaald omdat ze dan niemand meer hebben om in te halen en dan gaan ze langzamer rijden. Als het echt niet wil lukken kan je voor de PC een save-game aanvraag doen.

Geplaatst:
De tip dat je niet op andere bestuurders moet letten klopt niet. Als je geen doelwit hebt om voorbij te rijden dan verlies je sowieso. Het is dan ook meestal zo dat als mensen op de 1ste plaats staan dat ze dan snel weer worden ingehaald omdat ze dan niemand meer hebben om in te halen en dan gaan ze langzamer rijden.
Dit slaat nergens op, meestal lig ik na de eerste bocht (op het gras) al eerste en kom de andere auto's daarna nooit meer tegen. Tenzij zij bovenlangs gaan waar ik onderlangs moet maar dan liggen ze al heel ver achter mij. Vaak is het zo dat als je eerste ligt en je rijdt gestaag door dat je vaak geen problemen meer hebt met je tegenstanders. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...