ceejay Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 je moet rustig de bochten nemen en de weg afsnijden 0 Reageren
Visser23 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) Rijdt vooral rustig, kijk goed uit in de bochten. Aan het begin moet je niet al te veel gas geven, maar gewoon even veel als de tegenstanders. Als het kan, moet je ze met een PIT manouvre proberen uit te schakelen. Ga ook proberen af te snijden op het gras. Maar rijdt wel rustig. Op het asfalt kan je op topsnelheid. Op een gegeven moment kom je bij een boerderij. Rijdt er voorzichtig tussendoor, en ga niet over de stunt. Dan kan alles verkeerd aflopen. Lukt het niet? Post dan een savegame, zodat iemand anders hem kan doen. Bewerkt: 1 juni 2008 door Visser23 0 Reageren
cheetha Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 een hele goeie tip blijf rustig rijen 0 Reageren
Hannibal The Cannibal Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Misschien ist beste da ge nen goei terrein wage pakt zoals de rancher 0 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Misschien ist beste da ge nen goei terrein wage pakt zoals de rancher Dat is jammer genoeg - in tegenstelling tot wu zi mu - niet mogelijk. In deze missie krijg je automatisch een ZR 350. In de missie wu zi mu was het wel mogelijk om een wagen naar keuze te nemen. daardoor werd de missie een stuk makkelijker. 0 Reageren
cavorpa Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 het is het beste als je rechte bannen hebt kan je lkkr gas geven bij bochten moet je remmen probeer bij de begin klein beetje de anderen te duwen concetreer je o de weg en gas en remmen zijn belangrijk suc6 0 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 als je met cheat doet is het een tip om de Alle auto's vliegen te doen en zelf rustig rijden en als alle auto's boven het water zitten code UITZETTEN en dan kun je alle tijd nemen die je wilt. Anders zonder Cheats moet je de hints en tips van de vorige topics gebruiken. 0 Reageren
tiim Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 (bewerkt) een fijne auto: Ranger altijd snel en een goede tereinwagen. onee laat maar da was bij wu zi mu Bewerkt: 20 juni 2008 door tiim 0 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Het kan aan mij liggen maar volgens mij is de topic-starter allang geholpen. En anders had die wel aangegeven als dat niet zo was. 0 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Het kan aan mij liggen maar volgens mij is de topic-starter allang geholpen. En anders had die wel aangegeven als dat niet zo was. Inderdaad, met het oog op de flinke stapel tips lijkt het me sterk dat de missie na een maand nog steeds niet gelukt is. Gelieve dit topic te laten rusten totdat er weer iemand is die hulp nodig heeft. 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.