Jump to content

de straatrace van Farewell, My Love

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Rijdt vooral rustig, kijk goed uit in de bochten. Aan het begin moet je niet al te veel gas geven, maar gewoon even veel als de tegenstanders. Als het kan, moet je ze met een PIT manouvre proberen uit te schakelen. Ga ook proberen af te snijden op het gras. Maar rijdt wel rustig. Op het asfalt kan je op topsnelheid.

Op een gegeven moment kom je bij een boerderij. Rijdt er voorzichtig tussendoor, en ga niet over de stunt. Dan kan alles verkeerd aflopen.

Lukt het niet? Post dan een savegame, zodat iemand anders hem kan doen.

Bewerkt: door Visser23
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Misschien ist beste da ge nen goei terrein wage pakt zoals de rancher

Dat is jammer genoeg - in tegenstelling tot wu zi mu - niet mogelijk. In deze missie krijg je automatisch een ZR 350. In de missie wu zi mu was het wel mogelijk om een wagen naar keuze te nemen. daardoor werd de missie een stuk makkelijker.

Geplaatst:

het is het beste als je rechte bannen hebt kan je lkkr gas geven bij bochten moet je remmen

probeer bij de begin klein beetje de anderen te duwen

concetreer je o de weg en gas en remmen zijn belangrijk

suc6 :tu:

Geplaatst:

als je met cheat doet is het een tip om de Alle auto's vliegen te doen en zelf rustig rijden en als alle auto's boven het water zitten code UITZETTEN en dan kun je alle tijd nemen die je wilt.

Anders zonder Cheats moet je de hints en tips van de vorige topics gebruiken.

Geplaatst: (bewerkt)

een fijne auto: Ranger

altijd snel en een goede tereinwagen.

onee laat maar da was bij wu zi mu

Bewerkt: door tiim
Geplaatst:

Het kan aan mij liggen maar volgens mij is de topic-starter allang geholpen. En anders had die wel aangegeven als dat niet zo was. :7

Geplaatst:
Het kan aan mij liggen maar volgens mij is de topic-starter allang geholpen. En anders had die wel aangegeven als dat niet zo was. :7

Inderdaad, met het oog op de flinke stapel tips lijkt het me sterk dat de missie na een maand nog steeds niet gelukt is. Gelieve dit topic te laten rusten totdat er weer iemand is die hulp nodig heeft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...