Reflex Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 ik ben eens een new game begonnen ik bij de missies van ryder en er zijn missies waar je guns nodig hebt maar als ik naar de ammuntion rij dan kan ik daar niet binnen gaan. nu heb ik wel een paar wapens maar bijna geen ammunition ervoor. ik heb ook een missie gehad waar je flessen moest kapot schieten. dat ventje zij dat ik altijd terug mocht gaan naar hem voor wapens. nu ik ga terug en het enige dat daar ligt is een domme colt. kan iemand mij hoe ik geld, armor en wapens krijgen (zonder cheats) in mijn vorig spel was dit geen probleem want toen gebruikte ik cheats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Dan gebruik je toch weer cheats. maar waarschijnlijk is er dan iets fout gegaan. Maar die Ammunation bij dat ventje doet bijmij ook wel eens raar. gewoon egt recht op dat pijltje aflopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 zoek op stites een een wapen kaart en je vind er wel veel hoor... de walktrought is nu even aan het up date dus daar ga je het niet vinden.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Je krijgt geld door missie's uit te spelen - door sub missies te doen(polite,brandweer enz) - door mensen neer te knallen en hun geld afnemen wapens - schiet paar gangmembers dood en soms heb je een colt of tec9 - zoek de wapens op armor -zoek achter armor in de stad lS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reflex Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 ik verdien geld door te biljarten 1000 per keer. maar het lukt echt nie bij die ammunition bij dat ventje?(waar staat dat pijltje)?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Dit kan misschien wel nog eens van pas komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skater Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 dat kan het zeker he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 je hebt pech dat je de ammunation nog niet inkunt anders kon je daar wapens kopen timotees Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 zoals Og Lock zei: gewoon gangmembers doodschieten... Je kunt toch nog geen gangwar veroorzaken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reflex Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 wanneer kan ik dan de ammunition binnengaan? want het begint men voeten uit te hangen om heel de tijd weer naar een plaats te gaan waar een wapen ligt en dan weer wachten en ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reflex Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Doberman This mission is located at Ammu-Nation. Sweet wants you to head into Glen Park, Ballas territory and wipe out the Ballas so you claim that area as your own. Go into Ammu-Nation if you need a weapon or some armor, then make your way to Glen Park. Once there you need to exit the vehicle and find some Ballas to kill on foot. Killing three or four of them in quick succession will result in a gang war being started. You'll need to hold your position and take out the groups of Ballas who come to take the territory back. Use your radar to see where they are coming from, then kill them when they get close enough. After you survive the first wave, another will come. This time they will have much more powerful weapons and better accuracy. Do the same again, and take them out. Take out the final wave of enemies, and you'll take over the area. A short cutscene will explain how territory works, then you'll be ordered to take out the grass. He's really easy to kill. A few shots with a pistol should kill him. Mission Passed! Respect + Gang Wars Have Now Been Unlocked. You can now purchase weapons from Ammu-Nation. -------------------------------------------------------------------------------- ik heb het gevonden. achter de missie doberman kan maar wapens kopen. srr voor iedereen die ik heb lastiggevallen met domme vragen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
korfmans Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Maakt niks uit, je bent ook maar een mens, denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.