TristanK93 Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 hallo, ik heb GTA San Andreas gedownload en geinstalleerd en krijg geen ''GTA San Andreas User Files'', heb al een paar missies gedaan en steeds weer opnieuw opgeslagen maar krijg nog steeds geen map, weet ook niet waar die ze nu opslaat.! weet iemand hier misschien een oplossing voor? alvast bedankt..! Reageren
joppie Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Misschien staat ie bij je map Rockstar Games/GTA San Andreas bij Program Files... Zoniet dan maak je er een aan in Mijn documenten. Daarin zet je: User Tracks en Gallery (aparte mapjes). Volgens mij moest dit zo maar weet het niet cker. Reageren
TristanK93 Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Misschien staat ie bij je map Rockstar Games/GTA San Andreas bij Program Files...Zoniet dan maak je er een aan in Mijn documenten. Daarin zet je: User Tracks en Gallery (aparte mapjes). Volgens mij moest dit zo maar weet het niet cker. bij program files staat niks en wat moet ik dan in die mapjes zetten of helemaal niks? alvast bedankt Reageren
Ymosky Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 In die mapjes hoeft niks te staan, In de ene komen je screenshots te staan, (gallery) in de andere kun je muziek zetten voor te luisteren met je autoradio tijdens het spelen (user tracks) Bij mij staan er in de hoofdmap `GTA San Andreas User Files´ 3 bestanden, hopelijk maakt gta die automatisch aan als je de goeie mappen hebt aangemaakt. Reageren
TristanK93 Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 In die mapjes hoeft niks te staan, In de ene komen je screenshots te staan, (gallery) in de andere kun je muziek zetten voor te luisteren met je autoradio tijdens het spelen (user tracks)Bij mij staan er in de hoofdmap `GTA San Andreas User Files´ 3 bestanden, hopelijk maakt gta die automatisch aan als je de goeie mappen hebt aangemaakt. ik heb alles gedaan maar krijg niks erin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.