Vinnybinny Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Beste mensen, ik zit even met een probleem. Hoe maak je iemand admin, en ben je zelf admin, en hoe kan ik als ik bijv. /krijgauto typ een auto krijg waar ik meteen inzit of die net voor me staat. Het liefst met de IDS, dus bijv. /krijgauto 1 Allemaal heel erg bedankt voor de moeite! Vincent Reageren
nick5556 Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) Er is ooit zoiets gemaakt wacht heel even. EDIT: Een eigen gemaakt /car command Ingame doe je dit: Je opent de textbox met 't', daar typ je '/rcon login *je ingestelde pw*'. Nu ben je ingelogt als admin, dan druk je nogmaals op 't' en typt '/car *Auto ID*'. En dat is alles nog vragen? PB me Bewerkt: 14 mei 2008 door nick5556 Reageren
GooN Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Er is ooit zoiets gemaakt wacht heel even.EDIT: Een eigen gemaakt /car command Ingame doe je dit: Je opent de textbox met 't', daar typ je '/rcon login *je ingestelde pw*'. Nu ben je ingelogt als admin, dan druk je nogmaals op 't' en typt '/car *Auto ID*'. En dat is alles nog vragen? PB me En waar moet je die codes plakken ? In welk script ? Reageren
WackoX Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) Probeer eerst maar eens te gaan scripten, kzie je over een paar weken.. Bewerkt: 19 augustus 2008 door WackoX Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.