KillerZero86 Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Missie: Freefall Cheaten: ga je gang Versie 1.0 (ook nergens mods gebruikt!)
Velaro Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) Missie: FreefallCheaten: ga je gang Versie 1.0 (ook nergens mods gebruikt!) Ik doe hem! Edit: Sorry, maar iemand anders zal hem moeten doen. Ik zat eerst in de knoop met de controls, en toen ik ontdekt had dat het landingsgestel uitklappen + was, ging mijn vliegtuig steeds naar beneden. Ik deed de missie steeds opnieuw en ik kwam erachter dat het aan een aangesloten controller was. Ik trek het kabeltje uit, geef per ongeluk een tik tegen de voedingskabel en mijn PC valt uit. Ik hoop dat je begrijpt dat ik nu even geen zin meer heb? Bewerkt: 13 mei 2008 door Velaro
KillerZero86 Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) Missie: FreefallCheaten: ga je gang Versie 1.0 (ook nergens mods gebruikt!) Ik doe hem! Edit: Sorry, maar iemand anders zal hem moeten doen. Ik zat eerst in de knoop met de controls, en toen ik ontdekt had dat het landingsgestel uitklappen + was, ging mijn vliegtuig steeds naar beneden. Ik deed de missie steeds opnieuw en ik kwam erachter dat het aan een aangesloten controller was. Ik trek het kabeltje uit, geef per ongeluk een tik tegen de voedingskabel en mijn PC valt uit. Ik hoop dat je begrijpt dat ik nu even geen zin meer heb? Tuurlijk. Alsnog bedankt! Of iemand anders m nog even kan doen, want ik wil dolgraag door! Bewerkt: 13 mei 2008 door jad
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) Missie geslaagd. Beloning: $15.000 en respect+ Ik heb geen mods en cheats gebruikt, tijdens de missie een armor opgeraapt. Veel plezier met de rest van het spel. Bewerkt: 13 mei 2008 door _KoE_Mzungu
KillerZero86 Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Echt hartstikke bedankt man!
Recommended Posts