Lukkie Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Ik denk dat het frisdrankenmerk iets te maken heeft met Spring (een internationaal frisdrankenmerk) Is deze EE (of niet) al eerder ontdekt? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Dat zou best wel eens kunnen, ik zocht even op google voor een plaatje maar kon niet vinden. En volgens mij is deze EE nog niet bekent Reageren
W3sl3y Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Sprunk verwijst naar Sprite. Sprite is een bekend 7up merk. Dit was ook al in San Andreas. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Sprunk verwijst naar Sprite.Sprite is een bekend 7up merk. Dit was ook al in San Andreas. Sprunk kwam toch pas in IV? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 In de dorpen van SA zit wel een Sprunk fabriek,en net als W3sl3y zei Sprunk is een verwijzing naar Sprite ofterwijl 7up.Vlak bij het huis van Catalina zit die Sprunk fabriek Reageren
Gta Bram Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 (bewerkt) Hier zie je dat het gebasseerd is op sprite, lijkt veel op elkaar. laterz Bewerkt: 23 juni 2008 door Gta Bram Reageren
Iscariah Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Sprunk verwijst naar Sprite.Sprite is een bekend 7up merk. Dit was ook al in San Andreas. Sprunk kwam toch pas in IV? Nee hoor zat ook in SA In de dorpen van SA zit wel een Sprunk fabriek,en net als W3sl3y zei Sprunk is een verwijzing naar Sprite ofterwijl 7up.Vlak bij het huis van Catalina zit die Sprunk fabriek Sprunk kwam ook voor in Manhunt: Reageren
joppie Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 @ Hierboven: Jah, natuurlijk. Ik had de bovenste screen eerder gezien, was het effies vergeten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.