Jump to content

Blood Brothers vraagje! (dringend)


Jericho

Recommended Posts

Ik vind Derrick veel leuker als Francis dus eigenlijk wil ik Francis vermoorden. Maar is dat wanted level gedoe handig? Kan je dan zomaar tijdens een missie naar Francis bellen om je wanted level weg te halen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Derrick veel leuker als Francis dus eigenlijk wil ik Francis vermoorden. Maar is dat wanted level gedoe handig? Kan je dan zomaar tijdens een missie naar Francis bellen om je wanted level weg te halen?

Ja Dat is wel handig, maar je kan ook via een vriendin die je kan krijgen via die lovemeet site (ze heet lawchick) je wanted level weghalen, (wel als je een goede relatie met haar hebt dan) 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Derrick veel leuker als Francis dus eigenlijk wil ik Francis vermoorden. Maar is dat wanted level gedoe handig? Kan je dan zomaar tijdens een missie naar Francis bellen om je wanted level weg te halen?

Als je dit nummer belt; 267-555-0100 gaat je wanted level ook weg _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat is een Cheat. Als je dus zonder cheats speelt, moet je dat nummer niet bellen. Maar inderdaad je kan ook 'daten' met Lawchick aka Kiki. En als je haar dan belt zal ze proberen de wanted level weg te halen, alleen soms lukt dit niet. Maar laat gewoon diegene leven die je het liefste wilt laten leven, mijn tip.

Link to comment
Delen op andere websites

bij die lawchick is het zo dat ze tot 3 sterren kan weghalen daarboven niet ;)

volgensmij

dat klopt.

Maar ze doet het niet altijd.

hangt wat af van het tijdstip en hoe goed je bij haar staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...