jantju Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 als je bij toreno bent bij met gta SA moet je leren vliegen wtf! k kan daar niets van is daar geen code voor dat k door kan gaan game?? please, leave a message j@n Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 De vliegschool is onderdeel van de storyline, zonder de vliegschool krijg je dus geen nieuwe missies meer. Dat je er niets van bakt is logisch: je moet eerst nog leren vliegen. En dáár is die vliegschool dus voor . Succes. Reageren
Jay; Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) Als je er niet van houd moet je je er inderdaad gewoon even door heen bijten. Ik bakte er op het begin ook niks van maar naar mate je meer vliegt (zowel tijdens missies als in vrije tijd) wordt het leuker en leer je het steeds beter. Als bepaalde missies van de 'Flying School' niet lukken raad ik je aan even hier te kijken. Een pagina van WikiGTA waar ze je uitgebreid door elke missie heen helpen. Bij elke missie staat aangegeven welke knoppen je moet gebruiken en waar die voor zijn, dit staat zowel in de missie als op WikiGTA. Mocht het toch niet lukken en faal je steeds maar weer om de missie succesvol te halen dan kan je altijd nog even je savegame plaatsen. Ik raad het niet aan om je savegame te plaatsen aangezien je nog veel meer missies krijgt waarbij je moet vliegen. Vaak hebben deze toch een grote invloed op de storyline en zou het jammer zijn als je ze allemaal moet missen omdat je simpelweg niet kan vliegen en steeds maar je savegame's moet plaatsen. Gewoon oefenen en WikiGTA gebruiken als je er niet uitkomt, dan komt het na enige tijd vanzelf wel goed. Veel succes! Bewerkt: 14 mei 2008 door Jay; Reageren
weaponmr Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ook handig is, om alles zilver, of hoger te halen, dan krijg je 2 vliegtuigen bij je airstrip, 1 stuntplane en 1 rustler. Reageren
Hanni Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Om maar geen nieuwe topic te starten stel ik m'n vraag hier even. Ik zit namelijk ook vast bij de "learning to fly" maar mijn probleem zijn niet m'n vliegkunsten, maar het feit dat m'n landingstel niet wil intrekken als ik op 2 druk. Iemand die me kan helpen ? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Om maar geen nieuwe topic te starten stel ik m'n vraag hier even.Ik zit namelijk ook vast bij de "learning to fly" maar mijn probleem zijn niet m'n vliegkunsten, maar het feit dat m'n landingstel niet wil intrekken als ik op 2 druk. Iemand die me kan helpen ? Het zou kunnen zijn dat je iets bij de instellingen hebt veranderd. Als dat niet het geval is zou ik nog even nagaan of je wel de 2 boven de w gebruikt. De 2 van numpad zal geen effect hebben. Reageren
Gta77 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Ik haat die missie. Ik ben bij learning to fly bij die 3e opdracht dat je iets met cirkels moet vliegen. Als ik door de laatste ga dan krijg je score en zo maar ik moet het steeds opnieuw doen! Ik heb iets in de 1 minuut 50 ofzo maar sneller gaat dat echt niet! Haal ik hem daarom niet? Bewerkt: 18 mei 2008 door Gta77 Reageren
joppie Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Ik haat die missie. Ik ben bij learning to fly bij die 3e opdracht dat je iets met cirkels moet vliegen. Als ik door de laatste ga dan krijg je score en zo maar ik moet het steeds opnieuw doen! Ik heb iets in de 1 minuut 50 ofzo maar sneller gaat dat echt niet! Haal ik hem daarom niet? Denk het wel, als het echt niet lukt kun je hem laten doen in het Savegame Aanvraag forum. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Probeer ze in één 'vloeiende beweging' (cirkel) achter elkaar te halen. Al naar gelang je eigen keuze kan je ze met de klok mee (rechtsom) of tegen de klok in (linksom) halen. Dus rustig sturen naar rechts of links, ze liggen netjes achter elkaar in een cirkel vorm. Succes. Reageren
Gta77 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Dat probeer ik maar als ik opstijg enzo dan haalt dat vliegtuig dat eerste rode ding niet en dan maak ik een rondje dat kost dan ook tijd maar anders gaat het niet! Als ik een korter rondje maak dan haalt het vliegtuig het ook niet Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Jij vergeet zeker je wielen in te trekken. Kijk >hier< bij de besturing van SA hoe je dat moet doen. Met je wielen ingetrokken ben je veel wendbaarder en sneller. Na zo'n 4/5 seconden je wielen intrekken en dan geleidelijk stijgen naar de eerste corona en dan links of rechts je ronde maken. Reageren
Gta77 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Haha dat was het Ik helemaal moeite doen maar bedankt! Nou moet ik weer wennen aan die snelheid.. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Voor de vliegschool moet je op een gegeven moment ook met een Stuntplane vliegen. Bij dit vliegtuig kan je de wielen niet intrekken, met diezelfde knop als dat je de wielen intrekt bij de Rustler en andere vliegtuigen zal je bij de Stuntplane een (mooie) rode rooksliert achterlaten. Reageren
Grand Theft Brommer Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Nou, ik ben ook bij het derde deel van learning to fly maar dat sturen zit me niet helemaal lkkr. ik heb een PC en het is behoorlijk ***. help me plz! Reageren
oznek Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 als ge slim zijt, hebt ge ni eens die school nodig, doe het zo: geef de cheatcode in voor 'n helikopter ( hunter ); vlieg over de omheining van het vliegveld; steel 'n vliegtuig ( de privéjets zijn de makkelijkste, de stuntvliegtuigjes zijn moeilijker ); stijg volledig RECHT op ( zonder bochten te nemen ); klap de wielen in door op "+" te klikken; na een tijdje zou, normaal gezien, een schermpje moeten verschijnen met "Fly skill" signed, oznek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.