Jump to content

Friendships


michaelfivez

Recommended Posts

Ik heb enkele vragen over de 100 procent completition ivm met friends

Volgens mijn guide heb je voor 100 procent nodig:

- Alle missies en zijmissies

- Autosteel dingse

- Random characters

- Most Wanted

- 20 vigilante

- Flying Rats en stunt jumps

en dan:

- Activities: Beat al computer or friend once

- Friends: Open all unique Abilities and complte all activities (expect Roman and Dwayne)

Nu heb ik een vraag over de Activities: Moet je ieder van je vrienden op elke activiteit verslagen of is 1 genoeg. En telt dat computerspel dat je in strip clubs vind mee?

Ook heb ik een vraag over de Friends: Moet je nu met ieder van je vrienden naar elke activiteit gaan die ze kunnen of is het genoeg dat je bv alleen met Packie gaat eten en niet met ieder apart?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb enkele vragen over de 100 procent completition ivm met friends

Volgens mijn guide heb je voor 100 procent nodig:

- Alle missies en zijmissies

- Autosteel dingse

- Random characters

- Most Wanted

- 20 vigilante

- Flying Rats en stunt jumps

en dan:

- Activities: Beat al computer or friend once

- Friends: Open all unique Abilities and complte all activities (expect Roman and Dwayne)

Nu heb ik een vraag over de Activities: Moet je ieder van je vrienden op elke activiteit verslagen of is 1 genoeg. En telt dat computerspel dat je in strip clubs vind mee?

Ook heb ik een vraag over de Friends: Moet je nu met ieder van je vrienden naar elke activiteit gaan die ze kunnen of is het genoeg dat je bv alleen met Packie gaat eten en niet met ieder apart?

Je moet elke vriend minstens een keer verslaan met een spel (biljart, darten of poolen). En volgens mij moet je met elk computer spel winnen, dus ook die in de stripclub.

Met de 'Friends' kan je speciale funcites unlocken. Dat kan alleen als je goed bevriend met ze bent, en die gaat weg als je slecht bevriend bent met hun. Dus als je met Packie (Patrick McReary) gaat eten, krijg je niet de speciale functie van Roman of Brucie erbij dus. Je moet dus met elke vriend een goede band opbouwen (dmv activiteiten) om alle speciale functies te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb enkele vragen over de 100 procent completition ivm met friends

Volgens mijn guide heb je voor 100 procent nodig:

- Alle missies en zijmissies

- Autosteel dingse

- Random characters

- Most Wanted

- 20 vigilante

- Flying Rats en stunt jumps

en dan:

- Activities: Beat al computer or friend once

- Friends: Open all unique Abilities and complte all activities (expect Roman and Dwayne)

Nu heb ik een vraag over de Activities: Moet je ieder van je vrienden op elke activiteit verslagen of is 1 genoeg. En telt dat computerspel dat je in strip clubs vind mee?

Ook heb ik een vraag over de Friends: Moet je nu met ieder van je vrienden naar elke activiteit gaan die ze kunnen of is het genoeg dat je bv alleen met Packie gaat eten en niet met ieder apart?

Je moet elke vriend minstens een keer verslaan met een spel (biljart, darten of poolen). En volgens mij moet je met elk computer spel winnen, dus ook die in de stripclub.

Met de 'Friends' kan je speciale funcites unlocken. Dat kan alleen als je goed bevriend met ze bent, en die gaat weg als je slecht bevriend bent met hun. Dus als je met Packie (Patrick McReary) gaat eten, krijg je niet de speciale functie van Roman of Brucie erbij dus. Je moet dus met elke vriend een goede band opbouwen (dmv activiteiten) om alle speciale functies te hebben.

Die special abilities heb ik al lang geunlock, maar als ik de tekst goed lees staat er dat ik met iedere vriend iedere activiteit moet doen, klopt dit?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...