mastala Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) hey.. in het derde level staat een groot sprunk bord met een groene fles.. als je daarachter gaat kijken zie je een soort van tunnel.. loop die tunnel in en ga op een gegeven moment links door een gat in de muur heen.. dan zie je illegale gemische afval dumping waarschijnlijk van sprunk! hopelijk kan iemand een snapmap maken! Bewerkt: 13 mei 2008 door mastala Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Heroix Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 Wist ik nog niet, moet ik eens checken, thanks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mastala Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 sorry dat ik niet kan vertellen waar het is, het was bij een vriend.. me ps3 is opgestuurd naar sony.. in ieder geval ergens in het 3de eiland.. niet bij de fabrieken.. vlieg eens met een heli.. dat groene bord heb je zo gevonden (opvallend) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 Bedoel je dit bord? Ik weet niet of dit in Alderney (in jouw opinie: 3de eiland?) is, want ik ben daar nog niet (tijdgebrek, mooie weer en het willen genieten van het spel en niet het willen afraffelen...). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Adren4Line Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 Ja het is in Alderny. Ik was laatst met een missie bezig en dan moet je die fabriek binnensluipen. Maar k weet ook niet precies waar hij ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 Bedankt, zal ik zo checken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mastala Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 Bedoel je dit bord? Ik weet niet of dit in Alderney (in jouw opinie: 3de eiland?) is, want ik ben daar nog niet (tijdgebrek, mooie weer en het willen genieten van het spel en niet het willen afraffelen...). nee niet die.. alleen een groene fles Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Brambor Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 Daar moest je voor een missie heen toch? Volgens mij toen je er heen moest rijden stond er: 'Drive tot the old Sprunk Factory' of zoiets. Dus was het eerst hun fabriek. Ik heb er verder niks chemish gezien, volgens mij alleen een vervallen gebouw (met een riviertje of iets erin xD) Maarja, als het wel zo is, goed gevonden. Ik zou sowieso dat gat nooit vinden, als het niet voor een missie moest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mastala Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 als iemand nou een heli pakt en ff over t 3de eiland vliegt, dan heeft ie zo de plek gevonden:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEiE Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 hiero: Klik hier om de SnapMap te bekijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) Ah ik snap wat je bedoelt, met een missie van Phill Bell moet je daar ene Chubby Charlie vermoorden. Dan mag je dus kiezen of je via de deur naar binnen gaat, of via een 'buis'. En inderdaad daar moet je door een gat en dan zie je van dat groen achtige spul liggen. Hij licht zeker in Alderney, en volgens mij bij het industriegedeelte. Naja, alderney is bijna helemaal industriegebied. Maar ik weet dus niet waar het licht, als iemand die missie nog moet doen. Zou iemand dan een snapmap kunnen maken? EDIT: Thanks DEiE! Bewerkt: 14 mei 2008 door Little Jacob Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 @Brambor & @Little Jacob: Jullie zijn me al voor. Inderdaad komt dat in een missie voor. Het is geen Easter Egg, maar wél leuk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_HYBRID Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 ik zit toevalig nu bij die missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mastala Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 iemand al in die ''tunnel'' geweest?.. dr staat namelijk een wit karretje in.. wat het is of of er iets op staat weet ik niet.. maar zal wel ee in kunne zitte.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 in San Andreas was ook zo'n put van Sprunk waar ze illegaal chemische troep dumpte. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.