Jozz Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 in San Andreas was ook zo'n put van Sprunk waar ze illegaal chemische troep dumpte. huh , was die van sprunk? dat was toch gewoon een bio hazard put ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 en waar is die dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
playstation 3 gamer Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Als je op het dank van die spruk gebouw gaat staan is er een trap als je die oploopt zie je een kapopt dak met een houtenbalk erop als je daarop springt stort het in en val je naar beneden ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Als je op het dank van die spruk gebouw gaat staan is er een trap als je die oploopt zie je een kapopt dak met een houtenbalk erop als je daarop springt stort het in en val je naar beneden ! en wat wil je daar mee zeggen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
playstation 3 gamer Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Als je op het dank van die spruk gebouw gaat staan is er een trap als je die oploopt zie je een kapopt dak met een houtenbalk erop als je daarop springt stort het in en val je naar beneden ! en wat wil je daar mee zeggen ? Gewoon dat vond ik op het dak toen ik daar ging kijken dus het is wel leuk om daar eens te gaan kijken ik heb zelf nog nooit iets zien instorten in GTA als je erop gaat staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mastala Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 aha.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.