Jump to content

*** GEHEIME WAGEN IN GTA IV! ***


vinnieboy

Recommended Posts

tsja er staat niet voor niks in het begin van spel: jij kan maximaal 2auto parkeren op een parkeerplaats bij je savehouse

Sultan RS heb ik al een tijdje gevonden maar ik rij toch veel liever in Dukes dan met een Sultan RS

Link to comment
Delen op andere websites

tsja er staat niet voor niks in het begin van spel: jij kan maximaal 2auto parkeren op een parkeerplaats bij je savehouse

ooh, dat heb ik dan net gemist in het begin denk ik..najah das dan duidelijk ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

jij kan pas weten wanneer jij eerste savehouse vrijgespeeld heb en dan is er bla bla bla over savehouse maar dan is er bla bla bla over waar jij auto's kun bewaren en daar staat op 2cars ofzo dus 2auto's

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan de auto niet vinden, als ik achter dat huis ga kijken zie ik een schutting staan.

je moet wel heel goed kijken want hij is wel goed verborgen, komt haast niet boven bosjes uit maar hij staat direct achter een rijtje garageboxen achter dat huis op de heuvel helemaal in het noorden van het 3e eiland...je ziet op de kaart dan 2 doodlopende wegen naar boven kronkelen waarvan de linkse nog eens een beetje uit elkaar wijkt (daarvan hou je dan de rechtse tak aan) en dan moet je er in principe vanzelf goed aankomen.

hopenlijk heb ik je hiermee wat op weg geholpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...