Only GrandTheftAuto Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Nou de titel + ondertitel zeggen het al. Ik zelf weet onderhand waar ik heen moet. Zonder dat ik op de map hoeft te kijken. Ook herken ik al alles. Dit was bij San Andreas wel iets anders. Natuurlijk was die ook wel groter alleen hier heb je veel meer wegen dicht op elkaar enzo. Reageren
gtaNiNi Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Nou ik nog niet. Heb die gps echt nodig, en kijk vaak op die map. In VC en VCS kon ik echt overal de weg, is ook niet echt groot daar Maarja ik ga gewoon zoveel spelen dat ik straks ook overal de weg ken ja. Reageren
Iscariah Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Nou de titel + ondertitel zeggen het al.Ik zelf weet onderhand waar ik heen moet. Zonder dat ik op de map hoeft te kijken. Ook herken ik al alles. Dit was bij San Andreas wel iets anders. Natuurlijk was die ook wel groter alleen hier heb je veel meer wegen dicht op elkaar enzo. Ik begin het steeds beter te kennen. De storyline heb ik al uitgespeeld, dus naast de andere dingen die ik nog moet doen in het spel zit ik nu wat meer te "kutten" dan eerst. Daardoor leer je de map goed kennen. Niet dat ik alle straatnamen ken hoor. Ik kijk altijd net als in het echt veel naar gebouwen en hoe de omgeving eruit ziet. Hoe vaker je er komt, hoe makkelijker te herkennen. En omdat Rockstar geen kopieer en plakwerk buurten gebruikt zoals andere ontwikkelaars in sommige andere spellen wel doen, ziet elke straat er uniek uit. Dát doet het 'm! Reageren
XXL-GTA Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Ik kijk nog steeds op de map en m.b.v. GPS. De taxi zorgt er ook voor dat ik de stad minder goed ken. In Vice City was er geen GPS of taxi (niet op deze manier) en dus moest je het wel uit je kop kennen wilde je tempo maken. Nu is dat niet nodig en alle straten lijken ook wel op elkaar en het is typisch Amerikaans in vierkanten, nee het gaat voor mij waarschijnlijk lang duren. Zelfs SA kende ik beter na 2 weken. Reageren
Iscariah Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Ik kijk nog steeds op de map en m.b.v. GPS. De taxi zorgt er ook voor dat ik de stad minder goed ken. In Vice City was er geen GPS of taxi (niet op deze manier) en dus moest je het wel uit je kop kennen wilde je tempo maken. Nu is dat niet nodig en alle straten lijken ook wel op elkaar en het is typisch Amerikaans in vierkanten, nee het gaat voor mij waarschijnlijk lang duren. Zelfs SA kende ik beter na 2 weken. Alle straten lijken op elkaar? Dat vind ik dus juist niet... Heb je wel eens het (oerslechte) spel True Crime: Streets of New York gespeeld? Dáár lijken alle straten op elkaar! Niet in IV... Reageren
greyfox_ninja Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik ken algonquin helemaal uit mijn kop. Zoals ik elke gta speel, heb ik bij gta 4 ook als eerste de storyline uitgespeeld omdat ik te benieuwd was naar het verhaal. Door de missies leer je een beetje de hoofdwegen van de stad. Sinds ik de storyline erop heb zitten ben ik pas echt begonnen om liberty city te verkennen. Wat ik als eerste deed was de radar, de hud en de autoaim uitzetten. En toen ben ik in het noorden van algonquin begonnen straatje voor straatje, steegje voor steegje, brandladder voor brandladder etc te verkennen. Tussendoor geniet ik van de mooie sfeer van liberty city. En dit alles doe ik te voet. Ik gebruik niet eens een auto meer. Dan zie je pas hoe die stad echt tot leven komt. Zeker als je zonder radar en hud speelt. Dan voelt het allemaal filmischer. En het is ook heel erg spannend om op die manier proberen te ontsnappen van de politie tijdens een filmische shootout ergens midden op straat zonder dat je weet waar de wouten vandaan komen, hoeveel leven je nog hebt, minutie etc. petje af voor rockstar. De mensen die zeggen dat gta saai is als je hem hebt uitgespeeld moeten dit ook maar eens doen en dan zien ze pas echt de kracht van gta 4. Je ontdekt mooie plekken zoals torens, , hijskranen, reclame borden, en daken om lekker te sniperen. En die plekken kun je onthouden voor de multiplayer want die komen goed van pas als je graag een beetje een tactische deathmatch speelt met meer diepgang dan dat autoaim killen voor elkaars neus. En dit alles zie je niet als je overal met een infernus voetgangerscheppend doorheen scheurd. ( wat overigens ook wel zijn charmes heeft ). Na bijna 2 weken gta 4 viel mijn mond telkens weer open van verbazing, en dat terwijl ik eerst dacht 'alles in gta wel zon beetje gezien te hebben. En nu ik algonquin door en door ken, waar ik ongeveer 20 uur over deed, verveelt het rondlopen daar nog steeds niet. Reageren
Piccolo Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Yep kan al blindelings overal naar toe rijden.Heb trouwens met geen een GTA moeite gehad om te onhouden waar ik ben in een GTA stad. Reageren
vinnie1234 Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik ken onderhand het 1e en 2e eiland wel uit me kop kwa rijden (vraag me geen naam ken er geen 1 ) 3e eiland ben ik nog niet dus die ken ik ook nog niet doeii Reageren
gta-mike Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Op eiland 1 en 2 kan ik me al goed oriënteren. Eiland 3 blijft nog een geheim maar na vanavond zal ik het wel onder de knie hebben. Reageren
Adren4Line Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik ken de map helemaal nog niet uit mijn hoofd Dat komt denk ik omdat ik alles met de taxi doe. Bij San Andreas kende ik hem zo uit mijn hoofd maar deze echt nog lang niet Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Zoals hierboven, ik zit idd ook echt veel te veel in de taxi.. ik doe er echt werkelijk waar alles mee, die yellow cabs moeten inmiddels miljonair zijn dankzij mij... Hierdoor oriënteer je je niet echt! Ik skip de ritjes ook altijd, om tempo te maken met de storyline, en dan zie je helemaal niets! Star junction heb ik inmiddels wel beleefd, maar dat was omdat ik nieuwschierig was, en er heen ben gelopen! Ik speel 360, dus voor de 100% incl. achievements ga ik straks wandelen, toeren, etc. om de map te leren kennen voor multi, maar momenteel.. ik ken de map echt nog niet! Reageren
jellha Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 eiland 1 en 2 ken ik wel , maar bij eiland 3 moet ik nog wel ff op de map kijken . ik zat eerst ook best veel in de taxi , nu niet meer , ben nu lekker aan het klote in het spel met politie en zo Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik kan de stad een beetje, gebruik de GPS wel maar rij wel de wegen in met het rode bordje die de GPS laat ontwijken. Bij San andreas ken ik Heel San Andreas wel. Reageren
xeppie Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik kan de stad een beetje, gebruik de GPS wel maar rij wel de wegen in met het rode bordje die de GPS laat ontwijken.Bij San andreas ken ik Heel San Andreas wel. San andreas was wat makkelijker te onthouden vond ik. Het was dan wel groter, maar je had wel hele lappen grond en woestijn waar helemaal niets te doen was. En LC is helemaal volgebouwd. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik ken de map ook nog niet uit mijn hoofd. Als ik ergens naar toe moet zet ik de GPS aan, en dan kijk ik ook alleen op de minimap.. Ik denk dat het ooit op een dag nog wel gaat komen=P. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.