danielb Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 ik weet altijd ongeveer waar ik ben. maar ik vind het algonquin soms wat irritant met al dat 1 richtings verkeer. ik herken vrijwel alles wel. Reageren
osmgek11 Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 ik weet het nog niet helemaal uit mijn hoofd. ik heb zekker wel Navigatie nodig. en San andreas kon ik wel uit mijn hoofd. Reageren
Swiggers Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik ken alleen het eerste land uit mijn hoofd... De andere nog niet, want ik ben pas net in het tweede land Swiggers Reageren
Carl-J Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 ik ken het nog niet helemaal uit me kop moet soms nog wel eens kijken hoe ik moet rijden Reageren
freestyla Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik kan al redelijk mijn weg vinden maar er zijn zeker nog een massa plaatsen die ik niet zo goed ken vooral in alderney! Reageren
PSP Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 heb het al uitgespeeld en ken de map bijlange nog niet vanbuiten (oa door de taxi), maar ik kan wel men weg vinden zonder GPS Reageren
Jericho Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Nee, ik ken Liberty City nog niet uit mijn hoofd. Algonquin ken ik denk het beste van alle gebieden. Daar moet ik geen GPS gebruiken. Bij de andere gebieden denk ik wel. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Nee, ik ken de hele map nog niet. Het is te groot maar ik ken enkele wel. Reageren
Kloep Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Voor mij is het veel te groot, nog lang niet dus! Wel herken ik soms een aantal plekken. Reageren
BeForce Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 In SA kende ik alles uit mijn hoofd, vooral Los Santos. Maar dat komt vooral door dat je elke keer goed moest kijken voor de snelste weg en nu hoeft dat niet meer omdat ie al aan gegeven is en je nu gewoon met een taxi kunt. Ook vind ik dat in de map van San Andreas iets meer variatie zat en nu is het helemaal zwart met wit en grijs. IN SA was meer groen en geel enzo Reageren
Bergmarmot NL Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Dukes en Algonquin ken ik redelijk, maar Bohan en Alderney vindt ik nog best moeilijk om te kennen. In Bohan kom ik sowieso niet vaak. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Nog niet echt, maar ik zie wel op welk eiland ik ben Reageren
IronBullet Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik ken m niet uit m`n kop maar ik weet tog al wel veel en die GPS heb ik egt nie nodig . XD Reageren
XXL-GTA Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Alle straten lijken op elkaar? Dat vind ik dus juist niet... Heb je wel eens het (oerslechte) spel True Crime: Streets of New York gespeeld? Dáár lijken alle straten op elkaar! Niet in IV... Veel gebouwen worden hergebruikt in andere straten waardoor ze op elkaar lijken, dat is een feit. En het boeit me niet of het in True Crime zo is of niet, het is in IV zo... Reageren
Denzino86 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 vergeleken met gta 3, SA doe ik er nu langer over om alles uit me kop te kennen... gta 3 en SA kende ik zo uit me hoofd.. komt idd door wat al eerder genoemd is : de taxi en gps! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.