Jump to content

Ken jij Liberty City al uit je kop !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

ik moet nog kijken op de kaart.

daarbij het spel is nog maar 3 weken uit wie gaat er nu al de stad uit zijn hoofd kennen?

ok er zijn altijd straten die je herkent maar nog geen stad

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Iscariah

    4

  • Carl-J

    2

  • Jacky-2007

    2

  • XXL-GTA

    2

als ik ergens heen moet pak ik de taxi:p ja ik ben lui alleen soms kom ik een vette auto tegen die jat ik en ga ik rondrijden de eerste die er een deuk inrijd schiet ik 20 kilo hagel in ze kop:D

Link to comment
Delen op andere websites

als ik ergens heen moet pak ik de taxi:p ja ik ben lui alleen soms kom ik een vette auto tegen die jat ik en ga ik rondrijden de eerste die er een deuk inrijd schiet ik 20 kilo hagel in ze kop:D

Gelukkig rijden de NPC's in Liberty City minder roekeloos dan in het vorige deel (SA). Maar de stad is niet zo moeilijk te onthouden. De buurten (Broker/Dukes/Bohan/etc.) zijn opgesplitst in kleinere buurten. Ieder stukje buurt is gemaakt door een bepaalde artiest. Dat stukje grond is dan alleen door die artiest gedaan en niemand anders. Daardoor hou je elke straat/laan/weg uniek. Ik had het een keer gelezen in een interview. Ik weet alleen niet meer waar, maar dat is niet zo gek als je ziet hoeveel previews/reviews en interviews we wel niet te verwerken kregen op Internet en in Gamesbladen...

Link to comment
Delen op andere websites

In Liberty City kom ik al aardig uit de voeten, inderdaad zijn de wijken goed herkenbaar en ook de gebouwen leer je snel kennen, en zijn uniek!

Wanneer ik een missie waypoint krijg, kijk ik wel altijd even snel naar welk eiland ik moet, maar verder red ik me prima met de oriëntatiepunten in de stad en de ingame map.

Dit was in het begin wel anders, pakte steeds snel even een taxi om zo snel mogelijk de storyline te doen, maar dat vond ik al gauw zonde, op die manier zie je niets van het mooie Liberty! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

In Liberty City kom ik al aardig uit de voeten, inderdaad zijn de wijken goed herkenbaar en ook de gebouwen leer je snel kennen, en zijn uniek!

Wanneer ik een missie waypoint krijg, kijk ik wel altijd even snel naar welk eiland ik moet, maar verder red ik me prima met de oriëntatiepunten in de stad en de ingame map.

Dit was in het begin wel anders, pakte steeds snel even een taxi om zo snel mogelijk de storyline te doen, maar dat vond ik al gauw zonde, op die manier zie je niets van het mooie Liberty! :dans:

Klop! En als je het lopend zou doen, ontdek je nóg meer! Inclusief manieren om door de grond heen te zakken! :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat dat gebruiken van taxi's betreft... je hebt vaak gewoon geen keuze!

Als je bv. gaat daten of af spreekt met een vriend en zegt hij "pick me up within an hour." dus dan heb je in realiteit 2 minuten om er te geraken. Van in het zuiden van Alderney tot in bv. Bohan in amper 2 minuten? onmogelijk als je zelf gaat rijden...

Bewerkt: door Dwyane Wade
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken de Liberty City nog niet uit mijn hoofd. Ik zet vaak een route uit naar waar ik heen moet. Sommige dingen herken ik wel maar ik vind het gewoon makkelijker om een route uit te zetten. Bij San Andreas ken(de) ik wel de hele map uit mijn hoofd. Dit komt omdat ik dat spel heel lang heb gespeeld en de omgeving was vaak heel anders zodat je het makkelijk uit elkaar kon houden. Liberty City is één grote stad en dat kan soms nog wel eens op elkaar lijken, ondanks de belangrijkste herkenningspunten.

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City en San Andreas ken ik uit mijn kop omdat ik die al speel vanaf de release.

+ ik heb GTA VCS

Maar de GTA IV Liberty City nog niet. Maar bedenk wel. Ik heb hem pas vanaf de 2e week van mei.

En ik werk + ik zit op school. Ik heb alleen de storyline uigespeelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Eiland 1 ken ik het grootste gedeelte wel en sommige plekken van Eiland 2 ook wel. Alderney ken ik helemaal niet. Dit is ook zo omdat ik pas net Alderney heb unlocked en ik meer amper kom.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...