Jump to content

Ken jij Liberty City al uit je kop !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Iscariah

    4

  • Carl-J

    2

  • Jacky-2007

    2

  • XXL-GTA

    2

Ik ken nog geen enkele route uit mijn hoofd en dat komt denk ik ook dankzij de Taxi waarmee je zelf niet hoeft te rijden. Ook lijken de straten best wel op elkaar en is het juist een goed teken dat we het niet helemaal uit ons hoofd weten want dat betekendt dat Liberty City niet te klein is en het lijkt me ook wel saai dat je de hele stad uit je hoofd weet. Ik heb nu het gevoel dat de stad oneindig doorgaat waar ik ook naartoe rijdt en als je alles uit je hoofd weet dan heb je dat niet meer.

@Hier ergens boven

Kijk ergens bij de opties-->Display?

Bewerkt: door hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik het zo zeggen.....

Ik ben blij met het navigatiesysteem in de auto :schater:

Sommige delen weet ik omdat ik er heel vaak te vinden ben maar 95% van de speelwereld die ik tot nu toe heb gezien weet ik echt niet waar ik heen moet :duh:

Maar dat maakt wel dat de achtervolgingen erg leuk zijn omdat je de weg nog niet kent :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik begin de map al aardig te kennen ik weet nu meestal al wel hoe ik ongeveer moet rijden nog niet de snelste weg maar het begint te komen..

ik denk dat ik over een weekje of 3 de hele map wel uit m'n hoofd ken (teminste als ik tijd zat heb om te spelen)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dat wil is het handig om ezelsbruggetjes te bedenken zoals vormen die je ziet in gebieden. Als je aan de vorm van de gebieden kunt zien waar je bent is het trouwens ook makkelijker om de poltie te ontsnappen anders kom je voor verrassingen te staan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet altijd wel waar ik ben ten opzichte van iets bepaald. En dan kan ik me meestal wel orienteren naar een ander punt... Dus ik denk dat ik de map wel behoorlijk uit mijn hoofd ken! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik de eerste keer de map ingame van San Andreas zag, dacht ik omg hoe wil ik dat uit mijn hoofd leren. Na verloop van tijd, kon ik hem als mijn broekzak. Dit is met IV nu ook het geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...