Jump to content

missie met vraagteken ?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

zojuist ben ik bij een missie aangekomen met een vraagteken, ik moet naar een plek rijden en daar word ik gebeld en moet een nummer bellen. als ik dat gedaan heb weet ik niet meer wat ik verder moet doen kan iemand mij dit vertellen?

iets met die verrekijker die heel dicht langs me staat?

Bewerkt: door Joriz
topic titel verduidelijk
Geplaatst:

Dat zal wel de missie zijn waarbij een afperser zich in het parkje bevindt maar je niet precies weet wie het is. Misschien moet je even door die verrekijker kijken om iets te triggeren, maar dat weet ik niet zeker. Houd de afperser aan de praat met je telefoon en loop ondertussen naar beneden, het parkje in. Op een gegeven moment hoor je de stem door je telefoon én vanuit de open lucht. Loop naar de persoon toe met wie je dus praat, en maak hem euh.. dood. Als je gesprekje eindigt voordat je hem gevonden hebt moet je opnieuw bellen. Maar het is niet moeilijk, loopt gewoon wat rond, op een gegeven moment hoor/zie je hem vanzelf.

Geplaatst:

TIP: De afperser loopt na het telefoongesprek naar een bankje. Ga naar hem toe en vermoord hem. Nu nog naar Francis gaan en de missie is voltooid.

Geplaatst:

Ik had de pech dat er toen ik hem belde meerdere GSM's afgingen.

Ik maar zoeken en goed luisteren.

Ik had de keuze tussen drie personen.

Toen het gesprek eindigde, stond 1 van die 3 personen op en ging wandelen.

Ik schoot op hem en wat bleek, ik had de juiste vast. ^_^

Geplaatst:

Je kan ook gewoon voordat je hem belt helemaal naar beneden lopen zodat je naast de hotdog-kraam staat en dan bellen. Dan is het bellen, auto-aim, vuur en weer een missie in de pocket.

Geplaatst:
Je kan ook gewoon voordat je hem belt helemaal naar beneden lopen zodat je naast de hotdog-kraam staat en dan bellen. Dan is het bellen, auto-aim, vuur en weer een missie in de pocket.

Waarom naast het hotdog-kraam?

En welke kant links of rechts?

Geplaatst:
Ik had de pech dat er toen ik hem belde meerdere GSM's afgingen.

Ik maar zoeken en goed luisteren.

Ik had de keuze tussen drie personen.

Toen het gesprek eindigde, stond 1 van die 3 personen op en ging wandelen.

Ik schoot op hem en wat bleek, ik had de juiste vast. ^_^

allemaal neerknallen ga ik ook doen alle mensen die er staan dus heb ik de goeie ook maar ik ben bang dat ik heb weer niet haal ik ga straks proberen:P

:cya:

Geplaatst:

Als je wilt weten hoe hij eruit ziet:

De contactpersoon draagt altijd een zwart met gele jas[/font]

Geplaatst:

Waarom naast het hotdog-kraam?

En welke kant links of rechts?

Dan is de kans enorm groot dat je oog in oog met hem komt te staan als je belt, dan is het slechts een kwestie van richten en vuren en klaar. Het maakt dan opzich niet veel uit waar je staat, je mag er ook voor staan. De persoon schijnt bijna altijd op het bankje tegenover de hotdogkraam te zitten, wat bij mij dus ook het geval was.

Geplaatst:

Die missie heb ik nog niet gedaan wist niet wat je moest deon :S:S maar ga hem vanmiddag proberen en dan ga ik ff online op xbox live

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...