Jump to content

Gta4 beelden opnemen


2fast{0}

Recommended Posts

Ik vroeg me al een paar keer af hoe je beelden van GTA IV opneemt ? En waar kan ik zoiets halen, downloaden of kopen ? :) Alvast bedankt ! ^_^

Mvg, 2fast{0}

Dat zal kopen worden... Je hebt er of een goede TV-kaart voor nodig of een goede capture card die 60Hz aankan. Hoe beter je het beeld wilt, hoe duurder. Ikzelf gebruik deze: Hauppauge WinTV PVR-150_MCE OEM TV/PVR

Werkt op zich prima, maar je moet het wel deinterlacen met een goed programma achteraf. Het levert namelijk video met haaientandjes ookal is het signaal progressive.

EDIT: Vergeet er bij te vertellen dat er bijna geen software is die 60Hz fijn handelt. Zeker voor die TV-Kaart die ik heb. Het enige programma wat het bij mij aankan is ChrisTV, na enig magisch gekloot in de instellingen.

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg me al een paar keer af hoe je beelden van GTA IV opneemt ? En waar kan ik zoiets halen, downloaden of kopen ? :) Alvast bedankt ! ^_^

Mvg, 2fast{0}

Dat zal kopen worden... Je hebt er of een goede TV-kaart voor nodig of een goede capture card die 60Hz aankan. Hoe beter je het beeld wilt, hoe duurder. Ikzelf gebruik deze: Hauppauge WinTV PVR-150_MCE OEM TV/PVR

Werkt op zich prima, maar je moet het wel deinterlacen met een goed programma achteraf. Het levert namelijk video met haaientandjes ookal is het signaal progressive.

EDIT: Vergeet er bij te vertellen dat er bijna geen software is die 60Hz fijn handelt. Zeker voor die TV-Kaart die ik heb. Het enige programma wat het bij mij aankan is ChrisTV, na enig magisch gekloot in de instellingen.

zou je eens een stukkie willen capturen dan..??? kan ik eens even kijken wat ik me erbij voor moet stellen!!zit er namelijk aan te denken een capture kaart aan te schaffen

aangezien ik met een laptop werk is extern een goeie oplossing voor mij.. kan ik dat dan ook met deze??

http://paradigit.nl/info.php?group=3&art=10013875

Bewerkt: door Denzino86
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...